.vhd olarak dağitilmiş windows 7'yi nasil kullaniriz?

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

.vhd olarak dağitilmiş windows 7'yi nasil kullaniriz?

Mesaj gönderen modestus »

.VHD OLARAK DAĞITILMIŞ WİNDOWS 7'Yİ NASIL KULLANIRIZ?

-Öncelikle "Komut İstemi"(cmd.exe)yi çalıştırıyoruz.

-CMD açıldığında



bcdedit /copy {current} /d "VHD_Boot bu kodu çalıştırıyoruz.

Resim
- Başarıyla Kopylandı mesajını aldıktan sonra
bcdedit /set {CLSID_Number} osdevice vhd=[C:]\disk1.vhd

bu kodu çalıştırıyoruz..

{CLSID_Number}
bir önceki işlem sonrasında {2c2e....} değerine başarı ile kopyalandı dediği yerdeki metni parantezli şekilde alıyoruz bu kısma yazıyoruz.
vhd=[C:]\disk1.vhd
bu adres .vhd dosyamızın adresidiz. Artık bilgisayarınızda nerede ise oranın adresini verirsiniz.

Resim

- İşlem başarı ile tamamlandıktan sonra artık bilgisayarınız bootta sanal diskinizde olan işletim sistemi seçimini size sunacaktır.

- Kontrol için



bcdedit yazıp kontrol edebilirsiniz.

Resim

Eğer boot loaderiniz doğru şekilde ayarlanmış ise artık bilgisayarınızı yeniden başlatıp. Yeni buildleri deneyebilirsiniz.

alıntı:
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: Windows 7 RTM Microsofttan direkt download

Mesaj gönderen velociraptor »

tesekürler , ise yarar bir bilgi , ilaveten bakiniz:
viewtopic.php?f=49&t=61086
Cevapla