
Malesef sorun yine oldu, Tamam diyorum 2'ci hata çıkıyor onada Tamam diyorum hata mesajı kapanıyor ve pc saçmalıyor tema değişiyor ve yeniden eskisi gibi oluyor ve net kayb oluyor ama hata mesajına tokunmadıkda pc gayet iyi çalışıyor, Bu beladan nasıl kurtula bilirim?










