Bu nedir böyle? (svchost.exe)

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Bu nedir böyle? (svchost.exe)

Mesaj gönderen Zaur »

Arkadaşlar bu gün pc bu hatanı verdi ve tamam dedikde pc saçmalıyor ve 1dk içinde kapanıyor bu beladan nasıl kurtula bilirim?

Resim

Malesef sorun yine oldu, Tamam diyorum 2'ci hata çıkıyor onada Tamam diyorum hata mesajı kapanıyor ve pc saçmalıyor tema değişiyor ve yeniden eskisi gibi oluyor ve net kayb oluyor ama hata mesajına tokunmadıkda pc gayet iyi çalışıyor, Bu beladan nasıl kurtula bilirim?

Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez

Re: Bu nedir böyle? (svchost.exe)

Mesaj gönderen velociraptor »

https://www.sordum.net/news/news.php?c=14
yöntem 1 i uygulayin derim
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Bu nedir böyle? (svchost.exe)

Mesaj gönderen Zaur »

Bunun başka bir yolu yokmu KillBox ile sorunu yaşatan yazılımı bulup silmek olmazmı?

1.Regseeker adli yazılımı 2.Norton Windoctor 2005 adli yazılımı rahat indire bileceyim link vere bilirmisin?
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Bu nedir böyle? (svchost.exe)

Mesaj gönderen Zaur »

Birde bu RegSeeker'in hangi başlıktan taratıp hataları düzeltmeliyim ve keyin bulmamda yardımcı olurmusunuz?

Resim
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Bu nedir böyle? (svchost.exe)

Mesaj gönderen modestus »

7. sıradaki seçeneği seç çıkan pencerede en soldakini tıkla...
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Re: Bu nedir böyle? (svchost.exe)

Mesaj gönderen uçs »

Sağ üstteki ''Languages''tıklayıp Türkçe'yi seçebilisin.. :)
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Bu nedir böyle? (svchost.exe)

Mesaj gönderen Zaur »

Peki bu iki programın ilaçların nereden bula bilirim?

1. RegSeeker
2. Free Registry Cleaner

Resim
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Re: Bu nedir böyle? (svchost.exe)

Mesaj gönderen uçs »

İlaç gerekmiyor..Skip yazan yere tıklayın devam edin.. :)

Reg Seeker ada gerekmiyor..Her ikiside Free.. :)
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Bu nedir böyle? (svchost.exe)

Mesaj gönderen Zaur »

Tamam teşekkürler.
Acaba sistem geri yükleme yapsam ve sonra virüs'lü sistem geri yükleme noktasın silsem sorun kökünden hall olunurmu?

Arkadaşlar S geri yükledim acaba resimde dediyim yeri sile bilirmiyim?

Resim
Kullanıcı avatarı
diceratops
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1262
Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Bu nedir böyle? (svchost.exe)

Mesaj gönderen diceratops »

Sistem geri yukleme penceresini actiginda,sol altta sistem geri yukleme ayarlarinin ustune tikla,yeni acilan pencerede disklerdeki butun sistem geri yukleme noktalarini kapat`in yanindaki kucuk pencereye tikla, sonra uygulaya tikla.Olay bitmistir.
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Bu nedir böyle? (svchost.exe)

Mesaj gönderen Zaur »

Hayır ben 16-17 Ekim virüs'lü sistem geri yükleme noktası tarihin silmek istiyorum kapamak değil acaba mümkünmüdür?

Resim
Cevapla