Çalışan MSN robotları?

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Çalışan MSN robotları?

Mesaj gönderen Zaur »

Msn botlar, size otomatik cevap verebilen bilgisayar programı ile sanal zeka kullanılarak çalışan robot kullanıcılardır. Bu kullanıcıları listenize ekleyerek keyifli vakit geçirip, bilgi alabilirsiniz.

Türk Botlar:
umutgenc@12.bz Dilediğiniz herşeyi yapabilirsiniz.
espbilly@msn.com Videoları gösteren zeki bir robot.
smarterchild@hotmail.com Klasik ve geniş sohbet robotu.
yellowpagesdemo@hotmail.com IM’deki sarı sayfalar. Yakınızda neler var bakabilirsiniz.
msngiftguide@hotmail.com Özel birilerine tatil hediyesi bulabilirsiniz.
blabla@chatman.nl Hollandaca sohbet robotu.
indeedjobs@hotmail.com Aradığınız işi bulun.

Yabancı Botlar:
mindy@botmetro.net Çok doğal bir sohbet robotu.
amazon@insidec.com Amazon.com ‘dan alışveriş yapın.
spleak@hotmail.com Çok güzel bir robot sohbeti
q6trivia@hotmail.com Kendi halinde bir robot
espbilly@msn.com Standart bir robot
chat@insidemessenger.com Standart bir robot
encarta@conversagent.com Microsoft veritabanını kullanarak yanıt veren robot.

ALINTIDIR.
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Çalışan MSN robotları?

Mesaj gönderen Zaur »

Bilgisi olan yokmu?
Kullanıcı avatarı
ultrailker
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 986
Kayıt: 25 May 2006, 19:46
cinsiyet: Erkek

Re: Çalışan MSN robotları?

Mesaj gönderen ultrailker »

sorununu anlamadım ki?
Kullanıcı avatarı
diceratops
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1262
Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Çalışan MSN robotları?

Mesaj gönderen diceratops »

Sizde birkaç bot ekleyin demek istedi herhalde :roll:
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Çalışan MSN robotları?

Mesaj gönderen Zaur »

Zaur yazdı:Selam, arkadaşlar Çalışan MSN robotları hagileridir bir kaçın ekledim çalışmadı?
Meger burda açıkca demedimmi ki Çalışan MSN robotları hagileridir bir kaçın ekledim çalışmadı?
Kullanıcı avatarı
ultrailker
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 986
Kayıt: 25 May 2006, 19:46
cinsiyet: Erkek

Re: Çalışan MSN robotları?

Mesaj gönderen ultrailker »

hepsini tek tek ekleyip çalışıp çalışmadığına bakabilirsiniz.
bendede bi sürü msn botu var ama bi işe yaradıkları yok sadece sözlük için bunu kullanıyorum: ensozluk1320@beyaz.us
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Çalışan MSN robotları?

Mesaj gönderen Zaur »

Hiç birisi çalışmadı, nedense senin önerdiyinde çalışmadı.
Kullanıcı avatarı
ultrailker
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 986
Kayıt: 25 May 2006, 19:46
cinsiyet: Erkek

Re: Çalışan MSN robotları?

Mesaj gönderen ultrailker »

bende şuanda açık.

Resim
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Çalışan MSN robotları?

Mesaj gönderen Zaur »

Bende nedense offline'dir neden acaba?
Resim
Kullanıcı avatarı
ultrailker
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 986
Kayıt: 25 May 2006, 19:46
cinsiyet: Erkek

Re: Çalışan MSN robotları?

Mesaj gönderen ultrailker »

bi bilgim yok ne yazık ki .
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Çalışan MSN robotları?

Mesaj gönderen Zaur »

İnşallah bilen çıkar.
Cevapla