Hotmail in ie

Msn, Icq, Skype... konularında bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Hotmail in ie

Mesaj gönderen velociraptor »

MSN Messenger gelen kutusunu varsayılan tarayıcı ile kullanmak

Resim

Msn Messenger da gelen kutunuzu tıkladığınızda açılan Internet Explorer penceresinde karşınıza kullanıcı adı ve şifre girmenizi gerektiren giriş ekranı ile karşılaşıyorsanız yada gelen kutunuzu başka bir tarayıcı ile kullanmak isterseniz Hotmail In IE işinizi görecektir.Program kurulumsuz çalışacağından hemen indirip çalıştırın.Gelen ekranda Internet Explorer seçili halde olmasına karşın gelen kutunuz I.E ile açılmıyorsa Default Browser'ı tıklatın ardından tekrar Internet Explorer'ı tıklatın ve Done deyin.Gelen kutunuzu Internet Explorer ile eşleştirmek istemiyorsanız Default Browser'ı tıklayın ardından Done deyin

Download:

Kod: Tümünü seç

http://irc.msgplus.net/~jkay/HotmailInIE.exe
Kullanıcı avatarı
dj747
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 243
Kayıt: 03 Şub 2008, 03:34
cinsiyet: Erkek

Re: Hotmail in ie

Mesaj gönderen dj747 »

Programdan internet exp harici bir tarayıcı seçtiğinizde açamıyor inbox'ı.Ama default'a aldığınızda bir sıkıntı olmadan inbox'ı açıyor.(Firefox kullanıyorum).Programı açmadan önce internet exp ile de açmıyordu artık açıyor.Teşekkürler abi.
Cevapla