
Msn Messenger da gelen kutunuzu tıkladığınızda açılan Internet Explorer penceresinde karşınıza kullanıcı adı ve şifre girmenizi gerektiren giriş ekranı ile karşılaşıyorsanız yada gelen kutunuzu başka bir tarayıcı ile kullanmak isterseniz Hotmail In IE işinizi görecektir.Program kurulumsuz çalışacağından hemen indirip çalıştırın.Gelen ekranda Internet Explorer seçili halde olmasına karşın gelen kutunuz I.E ile açılmıyorsa Default Browser'ı tıklatın ardından tekrar Internet Explorer'ı tıklatın ve Done deyin.Gelen kutunuzu Internet Explorer ile eşleştirmek istemiyorsanız Default Browser'ı tıklayın ardından Done deyin
Download:
Kod: Tümünü seç
http://irc.msgplus.net/~jkay/HotmailInIE.exe

