Windows 7 Gereksiz Servisler
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
Windows 7 Gereksiz Servisler
Her Microsoft Windows sürümünde olduğu gibi Windows 7′de de bellekte gereksiz çalışan servisler var. Bu servisleri kapatarak, fiziksel bellek üzerinde yer açabilirsiniz.
* Bilgisayar Tarayıcısı
* Bluetooth Destek Hizmeti ( Bu tür bir aygıtınız varsa kapatmayın )
* İkincil Oturum Açma
* Internet Bağlantısı Paylaşımı
* İş İstasyonu
* Kablosuz Yerel Ağ Otomatik Yapılandırma ( Wireless kullanıyorsanız kapatmayın)
* Print Spooler ( Yazıcı kullanıyorsanız kapatmayın)
* Security Center
* Server
* Sorun Raporları ve Çözümleri Denetim Masası Desteği
* SSDP Bulma
* TCP/IP NetBIOS Helper
* Temalar ( Windows 7 Aero temalarını kullanıyorsanız kapatmayın)
* Uzak Kayıt Defteri
* Windows Defender
* Windows Firewall
* Windows Hata Raporlama Hizmeti
* Windows Saati
* Windows Yedekleme ( Kullanılmamışsa kapalı konumdadır)
Bir tıkla gereksiz 10 servisi disable edin:
viewtopic.php?f=49&t=195083
* Bilgisayar Tarayıcısı
* Bluetooth Destek Hizmeti ( Bu tür bir aygıtınız varsa kapatmayın )
* İkincil Oturum Açma
* Internet Bağlantısı Paylaşımı
* İş İstasyonu
* Kablosuz Yerel Ağ Otomatik Yapılandırma ( Wireless kullanıyorsanız kapatmayın)
* Print Spooler ( Yazıcı kullanıyorsanız kapatmayın)
* Security Center
* Server
* Sorun Raporları ve Çözümleri Denetim Masası Desteği
* SSDP Bulma
* TCP/IP NetBIOS Helper
* Temalar ( Windows 7 Aero temalarını kullanıyorsanız kapatmayın)
* Uzak Kayıt Defteri
* Windows Defender
* Windows Firewall
* Windows Hata Raporlama Hizmeti
* Windows Saati
* Windows Yedekleme ( Kullanılmamışsa kapalı konumdadır)
Bir tıkla gereksiz 10 servisi disable edin:
viewtopic.php?f=49&t=195083
- Devils
- Kilobyte4

- Mesajlar: 679
- Kayıt: 31 Ağu 2007, 23:27
- cinsiyet: Erkek
- dnzbzkn
- Megabyte2

- Mesajlar: 1071
- Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
- cinsiyet: Erkek
- Ensatech
- Megabyte2

- Mesajlar: 1173
- Kayıt: 22 May 2006, 19:07
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 85 kez
- Teşekkür edildi: 190 kez
Re: Windows 7 Gereksiz Servisler
iş istasyonu ağ bağlaşımlarında gerekirmi bsğımlı servis olarak bilgisayar tarayıcısı görünüyor 
- dj747
- Kilobyte1

- Mesajlar: 243
- Kayıt: 03 Şub 2008, 03:34
- cinsiyet: Erkek
Re: Windows 7 Gereksiz Servisler
Evet onu kapadım bir işe yaramıyor diye evdeki bilgisayarlar birbirini görmüyordu
1 hafta sonra aklıma geldi düzelttim tekrar :shock:
- Quarentina
- Kilobyte3

- Mesajlar: 451
- Kayıt: 03 Nis 2007, 21:24
Re: Windows 7 Gereksiz Servisler
Bendede interneti birşey ler kullanıyor fakat çözemedim bu gereksiz servisleri nasıl kapatıyoruz?
- Kripteks®
- Terabyte1

- Mesajlar: 3564
- Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 3 kez
- İletişim:
Re: Windows 7 Gereksiz Servisler
iobit game booster kullanın gerkesiz servsileri ve oyunlar esnasında sistemi fazla kullanan programlrı sistem bileşenlerini tek tıkla kapatıyor tr ayrıca ben kullanıyorum ram ve işlemcideki yükü bariz ibrşekilde azaltıyor grafiklerdende bunu izleyebilirsiniz
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
Re: Windows 7 Gereksiz Servisler
ingilizcesi (disable yapilmasinda sakinca olmayan servisler):
1. Application Experience
2. Computer Browser
3.Error Reporting Service
4. Desktop Window Manager Session Manager
5. Diagnostic Policy Service
6. IP Helper
7. Offline Files
8. Portable Device Enumerator Service
9. Print Spooler
10. Distributed Link Tracking Client
11. Protected Storage
12. Secondary Logon
13. Server (If your computer do not connect with any network)
14. Tablet PC Input Service
15. Themes
16. TCP/IP NetBIOS Helper
17. Windows Media Center Service Launcher
18. Windows Search
19. Remote Registry
20. Windows Time
21. Windows security center
22. Windows updates
23. Windows firewall(Provided you have a security software installed)
kaynakar:
http://www.techknowl.com/2009/03/disabl ... ed-up.html
http://www.blackviper.com/Windows_7/servicecfg.htm
belki bir tik ile gereksizleri kapatan bir calisma yaparim
1. Application Experience
2. Computer Browser
3.Error Reporting Service
4. Desktop Window Manager Session Manager
5. Diagnostic Policy Service
6. IP Helper
7. Offline Files
8. Portable Device Enumerator Service
9. Print Spooler
10. Distributed Link Tracking Client
11. Protected Storage
12. Secondary Logon
13. Server (If your computer do not connect with any network)
14. Tablet PC Input Service
15. Themes
16. TCP/IP NetBIOS Helper
17. Windows Media Center Service Launcher
18. Windows Search
19. Remote Registry
20. Windows Time
21. Windows security center
22. Windows updates
23. Windows firewall(Provided you have a security software installed)
kaynakar:
http://www.techknowl.com/2009/03/disabl ... ed-up.html
http://www.blackviper.com/Windows_7/servicecfg.htm
belki bir tik ile gereksizleri kapatan bir calisma yaparim
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Re: Windows 7 Gereksiz Servisler
var var olmaz mı? Fazla Ram in var ve harcıyamıyor isen o senin yerine harcıyor :D ... sistemden ekstra Ram tüketiyor :D.... :idea: :idea:
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Re: Windows 7 Gereksiz Servisler
güzel espirisistemden ekstra Ram tüketiyor :D.... :idea: :idea:
:D
bunu devre dışı bırakmanın en kolay yolu nedir ve diger işe yaramayan servisleri devre dışı nasıl bırakabiliriz
Re: Windows 7 Gereksiz Servisler
bilgisayarım>sağ tık>yönet>hizmetler ve uygulamalar>hizmetler>windows defender>disablebunu devre dışı bırakmanın en kolay yolu nedir
yada:
başlat>çalıştır>services.msc>windows defender>disable
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez



