o zaman yapacağınız tek şey veri yürütme engellemesini ayarlamak...

denetim masası>sistem>sistem özelliklerinden>gelişmiş>ayarlar>veri yürütme engellemesindeki alttaki tiki üste alıyoruz..

veri yürütme engellemesini ayarladıktan sonra program açılıyor..





