Windows 7'nin özel sürümü olmayacak

PC ve Teknoloji dünyasından son haberlere buradan ulaşabilirsiniz.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
diceratops
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1262
Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Windows 7'nin özel sürümü olmayacak

Mesaj gönderen diceratops »

Microsoft, AB ülkelerinde satışa sunacağı E kodlu Windows sürümlerinden vazgeçti.
Resim
Avrupa Birliği'nin haksız rekabet cezalarından kurtulmayı amaçlayan Microsoft, Windows 7'nin E kodlu özel bir sürümünü çıkaracağını ve bu sürümde Internet Explorer bulunmacağını açıklamıştı. Bu fikrinden vazgeçen firma, Avrupa'ya özel Windows 7 üretmeyeceğini belirtti. Haksız rekabet davalarından kurtulmak içinse Windows 7 kurulumu sırasında tarayıcı seçeneği kullanıcıya sunulacak. Kullanıcı hangi tarayıcıyı isterse onu kurabilecek.

Bu sayede davalardan kurtulacağını düşünün Microsoft, özel Windows 7 sürümü piyasaya sürme derdinden de kurtuldu.

cnettürkiye
Cevapla

“Teknoloji ve bilim haberleri” sayfasına dön