sadece uyari sesleri alcak ciksin (vaka)

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

sadece uyari sesleri alcak ciksin (vaka)

Mesaj gönderen velociraptor »

Sorun:
genellikle yüksek müzik dinleyen biriyim , fakat ayni anda da windowsta islemler yapiyorum , fakat , bir hata oldugunda cikan uyari sesi de ayni yüksek sesle cikiyor ve bu durum beni oldukca rahatsiz ediyor , sadece uyari seslerinin kisik cikmasini fakat dinledigim müzigin sesinin ayni kalmasini istiyorum bu mümkünmüdür

Cözüm:
Bunu yapabilmeniz icin asagidaki kücük (freeware yazilimdan faydalanabilirsiniz)
Normalize 0.253
anasayfasi:
https://neon1.net/prog/normalizer.html
Download:
https://neon1.net/prog/normalize0253.zip

Bu program otomatik olarak sistem seslerini kismaktadir , C:\Normalize diye bir klasör acin ve indirdiginiz dosyayi icine acin (extract edin) , cmd yi acin ve asagidaki komutu verin:
cd c:\windows\media
for %i in (*.wav) do c:\normalize\normalize.exe -1 0.1 "%i"


Ceviri: velociraptor , kaynak: Com dergisi sayfa 33
Kullanıcı avatarı
tasiyici
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1452
Kayıt: 23 Şub 2008, 19:26
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 27 kez
Teşekkür edildi: 13 kez

Re: sadece uyari sesleri alcak ciksin (vaka)

Mesaj gönderen tasiyici »

yararlı bilgi için sağol tarkan abi eski hale dönmesi için ne ayarı yapmak gerekir
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: sadece uyari sesleri alcak ciksin (vaka)

Mesaj gönderen velociraptor »

yazilimi kaldirirsak normale döner
Cevapla