Sorun:
genellikle yüksek müzik dinleyen biriyim , fakat ayni anda da windowsta islemler yapiyorum , fakat , bir hata oldugunda cikan uyari sesi de ayni yüksek sesle cikiyor ve bu durum beni oldukca rahatsiz ediyor , sadece uyari seslerinin kisik cikmasini fakat dinledigim müzigin sesinin ayni kalmasini istiyorum bu mümkünmüdür
Cözüm:
Bunu yapabilmeniz icin asagidaki kücük (freeware yazilimdan faydalanabilirsiniz)
Normalize 0.253
anasayfasi:
https://neon1.net/prog/normalizer.html
Download:
https://neon1.net/prog/normalize0253.zip
Bu program otomatik olarak sistem seslerini kismaktadir , C:\Normalize diye bir klasör acin ve indirdiginiz dosyayi icine acin (extract edin) , cmd yi acin ve asagidaki komutu verin:
cd c:\windows\media
for %i in (*.wav) do c:\normalize\normalize.exe -1 0.1 "%i"
Ceviri: velociraptor , kaynak: Com dergisi sayfa 33
sadece uyari sesleri alcak ciksin (vaka)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
- tasiyici
- Megabyte3

- Mesajlar: 1452
- Kayıt: 23 Şub 2008, 19:26
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 27 kez
- Teşekkür edildi: 13 kez
Re: sadece uyari sesleri alcak ciksin (vaka)
yararlı bilgi için sağol tarkan abi eski hale dönmesi için ne ayarı yapmak gerekir
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
