Harddisk olarak segate hdd güvenmiyorum
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3844
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Harddisk olarak segate hdd güvenmiyorum
Segate ile ilgili duyumları pek beğenmiyorum.Sağlık bir hdd tavsiyeniz var mı?
teşekkürler
teşekkürler
- pckurdu
- Byte3

- Mesajlar: 103
- Kayıt: 12 Oca 2008, 22:56
- cinsiyet: Erkek
Re: Harddisk olarak segate hdd güvenmiyorum
500 gb ve üstü için sana WD yi tavsiye ederim cavier black ya da green serisi sana kalmış 2 seride bence süper
- pckurdu
- Byte3

- Mesajlar: 103
- Kayıt: 12 Oca 2008, 22:56
- cinsiyet: Erkek
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3844
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: Harddisk olarak segate hdd güvenmiyorum
bu hdd memnun musunu?Şuan mevcut hdd yerine bu olur mu nasıl olup olmadığını anlarım.
2.sorum ben mevcut hdd bilgileri bu yerni alıcağım WESTERN DIGITAL hdd nasıl birebir kopyalayıp çalıştığım yerden devam edebilirim?
teşekkürler
2.sorum ben mevcut hdd bilgileri bu yerni alıcağım WESTERN DIGITAL hdd nasıl birebir kopyalayıp çalıştığım yerden devam edebilirim?
teşekkürler
- pckurdu
- Byte3

- Mesajlar: 103
- Kayıt: 12 Oca 2008, 22:56
- cinsiyet: Erkek
Re: Harddisk olarak segate hdd güvenmiyorum
bende 500 gb cavier black aldım en son gayet memnunum stabil ve güvenli mevcut sistemini buna kopyalayarak gayet güzel bi performans yükselimi elde edebilirsin sata konusuna gelince sata 1 ile sata 2 arasında pek fazla fark edeceğini sanmıyorum
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
Re: Harddisk olarak segate hdd güvenmiyorum
http://tr.wikipedia.org/wiki/SATAloveme yazdı:bu sata 1 ve sata 2 de değişen ne oluyor?
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3844
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: Harddisk olarak segate hdd güvenmiyorum
peki yeni alıcağım hdd ile eski olan hdd bilgileri yeni olan hdd nasıl aktarıcam.Ben eski hdd bilgileri yeniye çekip eskiyi iptal etmek istiyorum.Bunu nasıl yapabilirim?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
Re: Harddisk olarak segate hdd güvenmiyorum
tak yeniyi slave (ikincil olarak) , sonrada kopyalamaya basla
- N2O
- Megabyte2

- Mesajlar: 1147
- Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
- cinsiyet: Erkek
Re: Harddisk olarak segate hdd güvenmiyorum
şunu da yanına not edeyim marka olarak HITACHI'yi şiddetle öneririm ve kullanırım da :)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
Re: Harddisk olarak segate hdd güvenmiyorum
evet nedense cok uzun yillar dayanan markali Laptop ve Pc lerin icinden cikan markadir Hitachi
- daddy_cool
- Megabyte3

- Mesajlar: 1272
- Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
- cinsiyet: Erkek
Re: Harddisk olarak segate hdd güvenmiyorum
WD Caviar Black olabilir veya olmadı Samsung da olabilir. 6 Aydır 500 GB lık SATA2 HDD sini kullanıyorum.Gerek performans olsun gerekse de sessizlik hesinde çok başarılı.Özellikle çok sessiz ve de WD ve Seagate ye göre daha az ısınıyo.Fiyatı da 1-2 lira bile olsa seagate den aşağıda oluyo.
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3844
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: Harddisk olarak segate hdd güvenmiyorum
Hiç bir şey anlamadım ben hdd den hdd kayıt yapmak istiyorum.Eski hdd leri yeniye atıp eskiyi iptal edicem ne gerekli bunun için donanım olarak kasada hangi işlemler yapıcam biosla ilgilenecek miyim?Sonra yazılımsal olarak işletim sisteminde ne yapıcağım???tak yeniyi slave (ikincil olarak) , sonrada kopyalamaya basla
Hemen ikinci hdd tak ardından eskideki bilgileri hemen alsın şeklinde bir şey yok.Onun ayarlamaları var nasıl yapıcam bunu bilmiyorum ve anlatır mısınız?
teşekkürler
Re: Harddisk olarak segate hdd güvenmiyorum
anlatılmış ama ayrıntılı anlatıyim:
eskiyi çıkar yeni h.d.d'ini tak windows yükle,çalışır hale gelsin,sonra eski h.d.d.'ni tak,bilgisayarın açılmazsa kablo soketinin yerini değiştir(bu arada,ana kartın üzerinde master,slav girişler mevcut,hangisine takarsan o şekilde oluyor,ide h.d.d. gibi jumper ile yapılmıyor)...
bilgisayarın açıldı,şimdi normal olarak kopyalama işlemini yapabilirsin...
ama ben uğraşmadan direk birebir harddiskimi klonlamak istiyorum diyorsan o zaman acronis yada başk bir program cdsi ile bilgisayarını açıp bu iki harddiski görüp klonlaya bilirsin,bu iş biraz uzmanlık gerektirir,bilgilerini riske sokma,benim sana tavsiyem ilk yöntemi uygula.
eskiyi çıkar yeni h.d.d'ini tak windows yükle,çalışır hale gelsin,sonra eski h.d.d.'ni tak,bilgisayarın açılmazsa kablo soketinin yerini değiştir(bu arada,ana kartın üzerinde master,slav girişler mevcut,hangisine takarsan o şekilde oluyor,ide h.d.d. gibi jumper ile yapılmıyor)...
bilgisayarın açıldı,şimdi normal olarak kopyalama işlemini yapabilirsin...
ama ben uğraşmadan direk birebir harddiskimi klonlamak istiyorum diyorsan o zaman acronis yada başk bir program cdsi ile bilgisayarını açıp bu iki harddiski görüp klonlaya bilirsin,bu iş biraz uzmanlık gerektirir,bilgilerini riske sokma,benim sana tavsiyem ilk yöntemi uygula.

