bellek read olmadı

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
vista
Byte3
Byte3
Mesajlar: 131
Kayıt: 01 Nis 2007, 21:37

bellek read olmadı

Mesaj gönderen vista »

arkadaslar internet explorer 6 kullanıyorum explorer ı acıyorum kapatınca asagıdaki hatayı veriyor bu sorunu nasıl çözebilirim???

format atmak yada explorer sürümünü değiştirmek istemiyorum...

Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez

Re: bellek read olmadı

Mesaj gönderen velociraptor »

eger herhangi bir codec paketi yüklü ise uninstall edin
Kullanıcı avatarı
vista
Byte3
Byte3
Mesajlar: 131
Kayıt: 01 Nis 2007, 21:37

Re: bellek read olmadı

Mesaj gönderen vista »

usta explorer ile alakalı kaspersky internet security 2009 ve mcafe site advisör yüklü :S önceden böyle bişey yoktu sonradan olustu, ilk zamanlar 5 kere acsam explorer ı 2-yada 3 ünde veriyodu hatayı şimdi her seferinde...
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez

Re: bellek read olmadı

Mesaj gönderen velociraptor »

verdigim cözüm ile alaka kuramayan ama uyguadiginda da cözüme ulasan bircok kisi tanirim , denemeden karar verme derim
Cevapla