Görev çubuğundaki Masaüstü ikonunu kazayla masaüstüne attim

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez

Görev çubuğundaki Masaüstü ikonunu kazayla masaüstüne attim

Mesaj gönderen velociraptor »

Sorun:
Görev çubuğundaki Masaüstü ikonunu kazayla masaüstüne taşıdım. Sorunu Tuneup ile çözmek mümkün ama bunu manuel olarak nasıl yaparız?

cözüm:
çalıştır kısmına bunu kopyalayıp, buraya kısa yolları atabilirsin

Kod: Tümünü seç

%appdata%\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch
ALINTIDIR
Kullanıcı avatarı
Devils
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 679
Kayıt: 31 Ağu 2007, 23:27
cinsiyet: Erkek

Re: Görev çubuğundaki Masaüstü ikonunu kazayla masaüstüne attim

Mesaj gönderen Devils »

Güzel paylaşım .
Cevapla