Güvenli dosya aktarımını kaldırabilir miyiz ?
- dj747
- Kilobyte1

- Mesajlar: 243
- Kayıt: 03 Şub 2008, 03:34
- cinsiyet: Erkek
Güvenli dosya aktarımını kaldırabilir miyiz ?
Dosya aktarmak istediğimizde illa bir antivürüs göstermemiz gerekiyor msne.Bunu kaldırmak mümkün mü?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53896
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Re: Güvenli dosya aktarımını kaldırabilir miyiz ?
viewtopic.php?f=16&t=53666
üstteki sürüm benim kendi hazirladigim bir sürüm olup bu tür kisitlamalar kaldirilmistir
üstteki sürüm benim kendi hazirladigim bir sürüm olup bu tür kisitlamalar kaldirilmistir
- dj747
- Kilobyte1

- Mesajlar: 243
- Kayıt: 03 Şub 2008, 03:34
- cinsiyet: Erkek
Re: Güvenli dosya aktarımını kaldırabilir miyiz ?
onu biliyordum tarkan abide ayrıca bi paket var mı diye merak ettim.olmadı onu kurarım.Teşekkür ederim abi.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53896
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Re: Güvenli dosya aktarımını kaldırabilir miyiz ?
ayrica bir paket bulmak zor , en azindan ben duymadim
