Güvenli dosya aktarımını kaldırabilir miyiz ?

Msn, Icq, Skype... konularında bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
dj747
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 243
Kayıt: 03 Şub 2008, 03:34
cinsiyet: Erkek

Güvenli dosya aktarımını kaldırabilir miyiz ?

Mesaj gönderen dj747 »

Dosya aktarmak istediğimizde illa bir antivürüs göstermemiz gerekiyor msne.Bunu kaldırmak mümkün mü?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53896
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: Güvenli dosya aktarımını kaldırabilir miyiz ?

Mesaj gönderen velociraptor »

viewtopic.php?f=16&t=53666
üstteki sürüm benim kendi hazirladigim bir sürüm olup bu tür kisitlamalar kaldirilmistir
Kullanıcı avatarı
dj747
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 243
Kayıt: 03 Şub 2008, 03:34
cinsiyet: Erkek

Re: Güvenli dosya aktarımını kaldırabilir miyiz ?

Mesaj gönderen dj747 »

onu biliyordum tarkan abide ayrıca bi paket var mı diye merak ettim.olmadı onu kurarım.Teşekkür ederim abi.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53896
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: Güvenli dosya aktarımını kaldırabilir miyiz ?

Mesaj gönderen velociraptor »

ayrica bir paket bulmak zor , en azindan ben duymadim
Cevapla