Kod: Tümünü seç
http://www.hepsiburada.com/sapphire-ati-hd-3850-1gb-256bit-gddr2-directx-10.1-pci-e-x16-ekran-karti-11121-34-20r/productDetails.aspx?categoryid=204&productid=bd52077#tablnk
Ama bir yerde içindeki ekran kartı neyse onun gibi bir model kullana bileceğim yazıyodu...
Şuan ATI Readon 9200 kullanıyorum bilgisayarıma alcağım ekran kartını taksam (3 tane pcı yuvasından 2 si boş) Ötekini çıkartsam (çıkartmasamda olur) görüntü alabilirmiyim?? Veya çalıştırabilirmiyim....





