Rapidshare in Derdi Ne
- Kripteks®
- Terabyte1

- Mesajlar: 3564
- Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 3 kez
- İletişim:
Rapidshare in Derdi Ne
beyler sadece bende mi o
sorun var hangi serverlarını denediysem hepsi 10 kb 5 kb 20 kb ile indiriyor premium olmayan kullanıcılara yaptıkları büyük çile bu herkezde böyle mi_?
sorun var hangi serverlarını denediysem hepsi 10 kb 5 kb 20 kb ile indiriyor premium olmayan kullanıcılara yaptıkları büyük çile bu herkezde böyle mi_?
- Quarentina
- Kilobyte3

- Mesajlar: 451
- Kayıt: 03 Nis 2007, 21:24
Re: Rapidshare in Derdi Ne
Hafta sonu olduğu için ve insanlar harıl harıl dosya çekiği içi bence bunu normal karşılamak lazım.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53913
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19715 kez
- Teşekkür edildi: 11959 kez
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
- Kripteks®
- Terabyte1

- Mesajlar: 3564
- Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 3 kez
- İletişim:
Re: Rapidshare in Derdi Ne
aynen öyle abi teliasonera 2 serverı dün geceden eri en iyisi ama çok üşük indiriyor oda 200 le indiriyor......
- Quarentina
- Kilobyte3

- Mesajlar: 451
- Kayıt: 03 Nis 2007, 21:24
Re: Rapidshare in Derdi Ne
yanlız sayın kıriptesk hahaha senin düşük olark adlandırğın 200 mbit bizim daha göremediğimiz bir sayı lütfen. olan var olmayan var. :))
- Kripteks®
- Terabyte1

- Mesajlar: 3564
- Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 3 kez
- İletişim:
Re: Rapidshare in Derdi Ne
kbit demek istedin sanırım hehe şaka bi yana doru söyledin ben tabi 1.3 mbit sn download hızını gördüğüm için 200 kbs garip geldi :)) :)) :))
Re: Rapidshare in Derdi Ne
107 kb/s ile download yapıyorum. Hiçbir sorunum yok. Downloaddan sonra bekleme süresi fazla sadece.
Re: Rapidshare in Derdi Ne
hiçbir anormallik yaşamadım,sayma süresi aynı upload biraz kasıyor hepsi bu..
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek


