üye adı şifre ile birlikte geliyor !!!!
- hhhh
- Byte3

- Mesajlar: 124
- Kayıt: 31 May 2007, 16:07
üye adı şifre ile birlikte geliyor !!!!
bir web sayfasına giriş için üyelik bilgilerim sayfayı açınca otomatik geliyor kullanıcı adı ve şifre noktalı olarak yazılı geliyor gir deyince hemen giriyor xp kullanıyorum.ilk girdiğimde acaba şifre ve formu sakla diye çıkan şeye onay mı verdim bilmiyorum acaba bunu düzelmenin bir yolu var mı? privacyeraser ve de advance windows care ile bütün formlar silindi bi o kaldı
:oops: ne yapabilirim?
Re: üye adı şifre ile birlikte geliyor !!!!
önce çerezleri ve tüm kayıtları sil,bunun için:
masaüstündeki internet explorer-sağtık>özellikler,içerik>otomatik tamamla>ayarlardaki tikleride kaldır..
aynı yerdeki genel>gözatma geçmişi>sil>tümünü sili tıkla..
birde sitede sordumdakine benzer "çıkış" yazısı olması lazım,onunla çıkış yaparsan bir daha olmaz.
masaüstündeki internet explorer-sağtık>özellikler,içerik>otomatik tamamla>ayarlardaki tikleride kaldır..
aynı yerdeki genel>gözatma geçmişi>sil>tümünü sili tıkla..
birde sitede sordumdakine benzer "çıkış" yazısı olması lazım,onunla çıkış yaparsan bir daha olmaz.

