xp de aktivasyon problemleri

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
lion
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 387
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
cinsiyet: Erkek

xp de aktivasyon problemleri

Mesaj gönderen lion »

1. sorum şu olacak ; arkadaşın xp orjinal değil uyarısı vermiş ve 15 gün sonrada bilgisayar komple kapanmış ,şimdi aktivasyon ilacı ile ilaçladığımızda sorun düzelir mi(dediğine göre hiç masaüstüne giremeiyormuş) yada format atmadan nasıl ilaçlayabilirim....?
2. sorum ise sanırım microsoft yeni bir aktivasyon geliştirdi ilaçlanan xp lere tekrar orjinal ürün bildirimi istiyor ,bu sebepten dolayı en son yayınlanmış %100 çalışan bir ilaç var mı,varsa linkini verebilirmisiniz...?

ilginiz için şimdiden teşekkürler
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

Re: xp de aktivasyon problemleri

Mesaj gönderen Laneth »

işlem sırasında interneti kapatsın

viewtopic.php?p=213653#p213653
Kullanıcı avatarı
lion
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 387
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
cinsiyet: Erkek

Re: xp de aktivasyon problemleri

Mesaj gönderen lion »

yani bu işlem aktivasyon sorununu çözecek mi
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

Re: xp de aktivasyon problemleri

Mesaj gönderen Laneth »

açılmayan xp'yi açıp, masaüstüne ulaştıracak :arrow: umarım :arrow: aktivasyon işlemi için bu gerekli

sonra ilaçlayacağız
Kullanıcı avatarı
lion
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 387
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
cinsiyet: Erkek

Re: xp de aktivasyon problemleri

Mesaj gönderen lion »

ilaçlama içinde vip bölümünde süper bir ilaç vermiş tarkan onla da ilaçlarım...ilginiz için teşekkürler
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53895
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: xp de aktivasyon problemleri

Mesaj gönderen velociraptor »

Hic o sekildeki bir Sistemle karsilasmadim , incelemek isterdim dogrusu , Laneth in metodu benim de ilk aklima gelen sey oldu , gerci ise yararmi denemeden birsey demek güc egerki is görmezsse ,
belki asagidaki ise yarar (Made 5)
https://www.sordum.net/news/news.php?c=14
oda ise yaramadiysa
ilaci Usb ye koyalim ve bir live cd ile sistemi acip ilaci uygulayalim
Oda ise yaramazzsa
Format sonrasinda yeni bir Xp kurulumu ve ilac
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

Re: xp de aktivasyon problemleri

Mesaj gönderen Laneth »

sonucu merakla bekliyoruz :)
Cevapla