1. sorum şu olacak ; arkadaşın xp orjinal değil uyarısı vermiş ve 15 gün sonrada bilgisayar komple kapanmış ,şimdi aktivasyon ilacı ile ilaçladığımızda sorun düzelir mi(dediğine göre hiç masaüstüne giremeiyormuş) yada format atmadan nasıl ilaçlayabilirim....?
2. sorum ise sanırım microsoft yeni bir aktivasyon geliştirdi ilaçlanan xp lere tekrar orjinal ürün bildirimi istiyor ,bu sebepten dolayı en son yayınlanmış %100 çalışan bir ilaç var mı,varsa linkini verebilirmisiniz...?
ilginiz için şimdiden teşekkürler
xp de aktivasyon problemleri
- lion
- Kilobyte2

- Mesajlar: 387
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
- cinsiyet: Erkek
- Laneth
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1879
- Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
- cinsiyet: Erkek
- lion
- Kilobyte2

- Mesajlar: 387
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
- cinsiyet: Erkek
- Laneth
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1879
- Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
- cinsiyet: Erkek
Re: xp de aktivasyon problemleri
açılmayan xp'yi açıp, masaüstüne ulaştıracak
umarım
aktivasyon işlemi için bu gerekli
sonra ilaçlayacağız
sonra ilaçlayacağız
- lion
- Kilobyte2

- Mesajlar: 387
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
- cinsiyet: Erkek
Re: xp de aktivasyon problemleri
ilaçlama içinde vip bölümünde süper bir ilaç vermiş tarkan onla da ilaçlarım...ilginiz için teşekkürler
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53895
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Re: xp de aktivasyon problemleri
Hic o sekildeki bir Sistemle karsilasmadim , incelemek isterdim dogrusu , Laneth in metodu benim de ilk aklima gelen sey oldu , gerci ise yararmi denemeden birsey demek güc egerki is görmezsse ,
belki asagidaki ise yarar (Made 5)
https://www.sordum.net/news/news.php?c=14
oda ise yaramadiysa
ilaci Usb ye koyalim ve bir live cd ile sistemi acip ilaci uygulayalim
Oda ise yaramazzsa
Format sonrasinda yeni bir Xp kurulumu ve ilac
belki asagidaki ise yarar (Made 5)
https://www.sordum.net/news/news.php?c=14
oda ise yaramadiysa
ilaci Usb ye koyalim ve bir live cd ile sistemi acip ilaci uygulayalim
Oda ise yaramazzsa
Format sonrasinda yeni bir Xp kurulumu ve ilac
- Laneth
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1879
- Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
- cinsiyet: Erkek
