Gomdan Caps Alma??

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
faramir
Bit
Bit
Mesajlar: 16
Kayıt: 18 Şub 2009, 08:59

Gomdan Caps Alma??

Mesaj gönderen faramir »

arkadaşlar geçenlerde böyle bir başlık vardı
nasıldı unuttum
ctrl+l miydi ?
yardımcı olursanız sevinirim
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Re: Gomdan Caps Alma??

Mesaj gönderen dnzbzkn »

Öncelikle caps almak istediğimiz mp4 dosyası olur, avi olur, mkv uzantılı olur. Her ne şeyden caps almak için bunu kullanabilirsiniz. Neyse, video dosyamızı açtıktan sonra CTRL+G tuşlarına aynı anda basarsak GOM Player'in bir arayüzü gelecek alttaki resimdeki gibi. Aynı şekilde CTRL + E ile de bu ekranı açmadan caps alabilirsiniz

Resim

Burdaki kırmızı ile yuvarlak içine aldığım yerden yani CAPTURE tuşunu kullanarak filmi ileri geri hatta durmadan bile caps alabilirsiniz. Ayrıca kaydettiğiniz yerleri görmek için Screen Capture Settings'in altında olan Change Directory sekmesinden nereye kaydetmek istediğinizi şeçebilirsiniz. Benimki orjinal haliyle duruyor Belgelelerim\GomPlayer\Capture a kayıt oluyor almış olduğum capsler. Aldığım capslerden örnek olarak da koyuyorum alt tarafa. Herkese bol uploadlar.

Resim
Kullanıcı avatarı
faramir
Bit
Bit
Mesajlar: 16
Kayıt: 18 Şub 2009, 08:59

Re: Gomdan Caps Alma??

Mesaj gönderen faramir »

teşekkürler dostum
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Gomdan Caps Alma??

Mesaj gönderen velociraptor »

ek yazilim gereksiz:
viewtopic.php?f=9&t=11562
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön