arkadaşlar geçenlerde böyle bir başlık vardı
nasıldı unuttum
ctrl+l miydi ?
yardımcı olursanız sevinirim
Gomdan Caps Alma??
- dnzbzkn
- Megabyte2

- Mesajlar: 1071
- Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
- cinsiyet: Erkek
Re: Gomdan Caps Alma??
Öncelikle caps almak istediğimiz mp4 dosyası olur, avi olur, mkv uzantılı olur. Her ne şeyden caps almak için bunu kullanabilirsiniz. Neyse, video dosyamızı açtıktan sonra CTRL+G tuşlarına aynı anda basarsak GOM Player'in bir arayüzü gelecek alttaki resimdeki gibi. Aynı şekilde CTRL + E ile de bu ekranı açmadan caps alabilirsiniz

Burdaki kırmızı ile yuvarlak içine aldığım yerden yani CAPTURE tuşunu kullanarak filmi ileri geri hatta durmadan bile caps alabilirsiniz. Ayrıca kaydettiğiniz yerleri görmek için Screen Capture Settings'in altında olan Change Directory sekmesinden nereye kaydetmek istediğinizi şeçebilirsiniz. Benimki orjinal haliyle duruyor Belgelelerim\GomPlayer\Capture a kayıt oluyor almış olduğum capsler. Aldığım capslerden örnek olarak da koyuyorum alt tarafa. Herkese bol uploadlar.


Burdaki kırmızı ile yuvarlak içine aldığım yerden yani CAPTURE tuşunu kullanarak filmi ileri geri hatta durmadan bile caps alabilirsiniz. Ayrıca kaydettiğiniz yerleri görmek için Screen Capture Settings'in altında olan Change Directory sekmesinden nereye kaydetmek istediğinizi şeçebilirsiniz. Benimki orjinal haliyle duruyor Belgelelerim\GomPlayer\Capture a kayıt oluyor almış olduğum capsler. Aldığım capslerden örnek olarak da koyuyorum alt tarafa. Herkese bol uploadlar.

- faramir
- Bit

- Mesajlar: 16
- Kayıt: 18 Şub 2009, 08:59
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
