Msn Sorun

Msn, Icq, Skype... konularında bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
faramir
Bit
Bit
Mesajlar: 16
Kayıt: 18 Şub 2009, 08:59

Msn Sorun

Mesaj gönderen faramir »

arkadaşlar bu msn 9 u kurdum
ve belgelerimde windows live messenger adında bir dosya oluştu
içinde de Transport0 metin belgesi var
önceden bu olmuyordu
siliyorum tekrar oluyor
bunu nasıl yok etcez??
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Msn Sorun

Mesaj gönderen velociraptor »

viewtopic.php?f=16&t=53666
basliktaki msn i indirip uninstaller i ile msn i kaldir sonrasinda ya linktekinin icindeki installer ile yada microsofttan tekrar indirmek suretiile yeniden kur derim
Kullanıcı avatarı
faramir
Bit
Bit
Mesajlar: 16
Kayıt: 18 Şub 2009, 08:59

Re: Msn Sorun

Mesaj gönderen faramir »

olmadı hocam
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Msn Sorun

Mesaj gönderen velociraptor »

bir özelligini aktif etmenden kaynakli olusmus ta olabilir, bir zarari varmi , ne bileyim boyutu artiyormu , asagidakini bir dene bakalim düzelecekmi:
Tools (Araclar)>>Options (Secenekler) >>Connection (Baglantilar)>>Connection Settings>> (Baglanti ayarlari) Advanced Settings (gelismis ayarlar)>>Connection Logging Box (Baglanti kayitlari) - Uncheck (tik i kaldirin)
Not: Türkceleri tam olarak o sekilde cevrilmemis olabilir
Cevapla