arkadaşlar bu msn 9 u kurdum
ve belgelerimde windows live messenger adında bir dosya oluştu
içinde de Transport0 metin belgesi var
önceden bu olmuyordu
siliyorum tekrar oluyor
bunu nasıl yok etcez??
Msn Sorun
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: Msn Sorun
viewtopic.php?f=16&t=53666
basliktaki msn i indirip uninstaller i ile msn i kaldir sonrasinda ya linktekinin icindeki installer ile yada microsofttan tekrar indirmek suretiile yeniden kur derim
basliktaki msn i indirip uninstaller i ile msn i kaldir sonrasinda ya linktekinin icindeki installer ile yada microsofttan tekrar indirmek suretiile yeniden kur derim
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: Msn Sorun
bir özelligini aktif etmenden kaynakli olusmus ta olabilir, bir zarari varmi , ne bileyim boyutu artiyormu , asagidakini bir dene bakalim düzelecekmi:
Tools (Araclar)>>Options (Secenekler) >>Connection (Baglantilar)>>Connection Settings>> (Baglanti ayarlari) Advanced Settings (gelismis ayarlar)>>Connection Logging Box (Baglanti kayitlari) - Uncheck (tik i kaldirin)
Not: Türkceleri tam olarak o sekilde cevrilmemis olabilir
Tools (Araclar)>>Options (Secenekler) >>Connection (Baglantilar)>>Connection Settings>> (Baglanti ayarlari) Advanced Settings (gelismis ayarlar)>>Connection Logging Box (Baglanti kayitlari) - Uncheck (tik i kaldirin)
Not: Türkceleri tam olarak o sekilde cevrilmemis olabilir

