Xp Home kopyamı orjinal yapmak istiyorum

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
ripley
Byte3
Byte3
Mesajlar: 109
Kayıt: 06 Haz 2006, 22:27
cinsiyet: Erkek

Xp Home kopyamı orjinal yapmak istiyorum

Mesaj gönderen ripley »

sitede bi kac program registry kaydı falan denedim ama xp home edition kopyamı orjinal yapamadım.bildiginiz kesin çalışan bişey varmı?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53900
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19706 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: xp kopyamı orjinal yapmak istiyorum

Mesaj gönderen velociraptor »

Kullanıcı avatarı
ripley
Byte3
Byte3
Mesajlar: 109
Kayıt: 06 Haz 2006, 22:27
cinsiyet: Erkek

Re: Xp Home kopyamı orjinal yapmak istiyorum

Mesaj gönderen ripley »

teşekkurler verdiginiz linklerden hallettim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53900
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19706 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Xp Home kopyamı orjinal yapmak istiyorum

Mesaj gönderen velociraptor »

hangi link ile oldugunu yazarsaniz ayni sorunu olan biri aramadan ulasabilir
Kullanıcı avatarı
ripley
Byte3
Byte3
Mesajlar: 109
Kayıt: 06 Haz 2006, 22:27
cinsiyet: Erkek

Re: Xp Home kopyamı orjinal yapmak istiyorum

Mesaj gönderen ripley »

NGC genuine işimi halletti


mOrty yazdı:Resim

Download :

Kod: Tümünü seç

http://rapidshare.com/files/159242549/acti_khaybar.rar
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53900
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19706 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Xp Home kopyamı orjinal yapmak istiyorum

Mesaj gönderen velociraptor »

feedback icin tesekürler
Cevapla