CommonDialogBox (farklı kaydet,renk kutusu, fontlar..) (vb)

Programlama ve Script dilleri konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53895
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

CommonDialogBox (farklı kaydet,renk kutusu, fontlar..) (vb)

Mesaj gönderen velociraptor »

Resim

Resim

FARKLI KAYDET (richtextbox örneği)

Resim

‘Formunuza componentslerden Rich textbox

‘kontrolünü ,commondiologbox kontrolünü

‘ve 1 adet buton ekleyin



‘Aşağıdaki kodları formunuza kopyalayın



Private Sub Command1_Click()

CommonDialog1.DialogTitle = "Kaydet"

CommonDialog1.Filter = "Rich Text Format|*.RTF|"

CommonDialog1.FileName = "adsız"

CommonDialog1.ShowSave

RichTextBox1.SaveFile CommonDialog1.FileName

End Sub

ALINTIDIR
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: CommonDialogBox (farklı kaydet,renk kutusu, fontlar..) (vb)

Mesaj gönderen modestus »

eline emeğine sağlık,güzel çalışma,başarılarının devamını!! bekliyoruz :mrgreen:
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53895
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: CommonDialogBox (farklı kaydet,renk kutusu, fontlar..) (vb)

Mesaj gönderen velociraptor »

Manali mesajin icin tesekür ederim , Neden bircok forumda ALINTI oldugunu belirten ifade bile kullanilmaz ve modestus un yazdigi sekilde mesajlar yazilir bilemiyoruz , en kötüsü de benim bu mesajin altina kendi calismamdir , bakiiiin ben yaptiiiim gibi ifadeler kullanmam olurdu herhalde :D
Cevapla

“Programlama ve Script dilleri” sayfasına dön