Divx ile film çalıştıramıyorum (cözüldü)
- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
Divx ile film çalıştıramıyorum (cözüldü)
arkadaşlar ıssız adam filmini aldım divx gerekiomuş yükledim ama cd yi takınca hala okumuyor nasıl olucak bu iş
En son diceratops tarafından 02 Şub 2009, 21:07 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53935
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19760 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53935
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19760 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
Re: Divx ile film çalıştıramıyorum
o durum baska , Cd de bozukluk olabilir , ki kiralanan yerlerden alinan Cd lerde cokca karsilasilan bir durumdur , imkanin varsa baska bir Pc de dene
- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
Re: Divx ile film çalıştıramıyorum
xp de gördü ama media player de olmadı görüntü yok ses var :D cd bozuk çarşıya inince normal bir cd alıcam adam salak divx çekmiş 1 cd ye.Şimdi seste gelmemeye başladı :D önerin için sağol yinede...
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53935
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19760 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
Re: Divx ile film çalıştıramıyorum
bir dakika , eger calisiyorsa ve görüntü yoksa, gom playeri kurduktan sonra acmayi dene , media player ile acma görüntü gelmeyecektir cünkü gerekli codec paketini icermiyor
- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
Re: Divx ile film çalıştıramıyorum
vistada olmuyor galiba şimdi xp yi açtım deniyeceğim gom player i indireceğim
- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
Re: Divx ile film çalıştıramıyorum
öff ağladım mutlu son ile bitmedi.Issız adam filmi bayağı acıklıymış hele sonları.Bi titanik bide bu mutsuz bitti.Ama titanik de en sonda yine buluşuyorlardı.Kaliteli film.
En son diceratops tarafından 02 Şub 2009, 21:07 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Re: Divx ile film çalıştıramıyorum
izzet35 yazdı:Başroldaki Ada(Melis birkan) isimli kızın isimlerini koyarmısınız..

- Unde®minE
- Kilobyte1

- Mesajlar: 251
- Kayıt: 08 Kas 2007, 21:06
- cinsiyet: Bayan
Re: Divx ile film çalıştıramıyorum
Sakin ol AykutT
İlk mesajda da Sessiz Adam yazmışsın..Diyorum hangi Sessiz adam :D Bu arada merak etme o isimli kızın isimlerini buluruz..Artık kız CIA ajanı mıdır bilinmez . 
- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez

