microsoftun sitesinde açıklamalar var ama çok yüzeysel.
birde dos-cmd-ekranında Türkçe fontlar çıkmıyor.




Kod: Tümünü seç
http://www.voidtools.com/Everything-1.1.4.301.exe





Nasıl yaptın, cmd de özellikler nerede? Teşekkürler..modestus yazdı:cmd>özelliklerden lucida console yaptım türkçe fontlar geri geldi,teşekkür ederim.

siyah ekrana değilde mavi banta sağ tıkla. :wink:Nasıl yaptın, cmd de özellikler nerede? Teşekkürler..


