Windows Live messenger Türkce offline kurulum (28Mb)

Msn, Icq, Skype... konularında bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53895
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Windows Live messenger Türkce offline kurulum (28Mb)

Mesaj gönderen velociraptor »

Resim

cok basitce bir kurulum dosyasi hazirladim , bu exe datasi ile msn in son sürümünü sisteminize kurmus olacaksiniz , vistada da calisiyor olmasi gerekiyor (denemedim), eger denerseniz memnun olurum (hicbir ilave yoktur , dosyalar Original Microsoft dosyalaridir), tesekürler

Not:sonda acilan Cmd ekrani kapanana kadar bekleyiniz (o ekran yüklenme sirasinda acilir)

Download (28 MB):

Kod: Tümünü seç

http://rapidshare.com/files/191178159/Msn_Live_Tr.exe
Kurulum sifresi :www.sordum.net dur

Windows Live Messenger 9.0 İçin A-Patch Çoklu Msn

Kod: Tümünü seç

http://rapidshare.com/files/191666746/Patch.rar
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Re: Msn Live Türkce offline kurulum

Mesaj gönderen uçs »

Hocam teşekkürler..Yeni kotada yükliyeceğim inşallah.. :)
Kullanıcı avatarı
AykutT
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1347
Kayıt: 15 Haz 2006, 10:51
Teşekkür edildi: 8 kez

Re: Msn Live Türkce offline kurulum

Mesaj gönderen AykutT »

Denedim gayet güzel çalışıyor. Emeğine sağlık abi. :)
Ama görüntüsüne alışamadığım için eski sürüme geri döndüm.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53895
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: Msn Live Türkce offline kurulum

Mesaj gönderen velociraptor »

su ana kadar benimde , yabanci forumlar dahil indirdigim offline msn lerin hicbiri calismamisti sadece Msn icerenler , 130 mb lik eklenti yüklü ne idügü belirsiz sürümü demiyorum (anlam verememistim) , eh is basa düsünce bir el atayim istedim , ne yazikki eldeki P3 ile (ki yetersiz Ram sebebi ile ikide bir donuyor) son derece basit sekilde olusturdum (sadece winrar kullandim)
feedback icin tesekürler
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Msn Live Türkce offline kurulum

Mesaj gönderen modestus »

görüntüsü gerçekten kötü,şu microsoft kimlere danışıpta hep daha kötüsünü yapıyor anlamıyorum.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53895
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: Windows Live messenger Türkce offline kurulum (28Mb)

Mesaj gönderen velociraptor »

sende de sorun cikmamis olmasina sevindim , bu arada baslik anlasilir hale getirilmistir , Kotali kullanicilarin isine yarayacagini umarim ,
ana basliga Windows Live Messenger 9.0 İçin A-Patch Çoklu Msn yamasi ilave edilmistir
Cevapla