Mouse ve klavye çalışmıyor takılıyor çalışan pc driverlarda problem var ne yapmalıyım
teşekkürler
Windows açılmıyor tv kartı kurduktan sonra
- Laneth
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1879
- Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
- cinsiyet: Erkek
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3844
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: Windows açılmıyor tv kartı kurduktan sonra
Tahmin etmedim ondan kaynakladığını sorunu nasıl çözerim???
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3844
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: Windows açılmıyor tv kartı kurduktan sonra
işletim sistemi çok zaman alır.
Tv kartını kasaya taktığımda pc açılmıyor.Sorun burda
Tv kartını kasaya taktığımda pc açılmıyor.Sorun burda
Re: Windows açılmıyor tv kartı kurduktan sonra
anladığım kadarıyla,senin bilgisayar dll ve sys çöplüğüne dönmüş bunun önüne geçmen için imaj almayı öneririm,tv kartın sorunmu çıkardı dön eski imajına başka dene.
sende bilgisayarını çok kurcalayanlardansan eğer bu şekli tavsiye ederim.
sende bilgisayarını çok kurcalayanlardansan eğer bu şekli tavsiye ederim.
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3844
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: Windows açılmıyor tv kartı kurduktan sonra
format attım düzeldi.İmaj almam çok zor çünkü bu halinden önce pc ilk kurduğumda alsaydı imaj olurdu.Hem imaj hiç denemedim.Henüz imaj konusunda bilgim yok.Yalnız çok uğraştım hemde çok formatsız denedim oldu dedim açtım kapadım pc mouse görmedi,klavye görmediği oldu pc açılmadı.En sonunda format attım.Tekrar kurdum driveleri sonra epey uğraştım oldu tv kartı çalışıyor pc açılıp kapanmada,mouse ve klavye sorunum kalmadı ama 5-6 saatden fazla uğraştım çok yorucuydu.
teşekkürler
teşekkürler

