Perfect xp windows xpspeed ?
Perfect xp windows xpspeed ?
arkadaşlar xpspeed i Perfect xp windowsa kurdum hiçbir değişiklik yapmadı nedeni ne olabilir acaba...?
- Laneth
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1879
- Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
- cinsiyet: Erkek
Re: Perfect xp windows xpspeed ?
İşin %50'lik kısmını tamamlamışsın, ardından geri kalan %50'lik kısmı için Manuel Ayarları'da eksiksiz yapalımxpspeed i Perfect xp windowsa kurdum hiçbir değişiklik yapmadı
viewtopic.php?p=1157#p1157
NOT: Manuel ayarlar isin diger %50 sini olusturur o nedenle Baslat-Programlar-xpspeed ten manuel ayarlara ulasip yazildigi sekliyle uygulamayi unutmayiniz.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
Re: Perfect xp windows xpspeed ?
farketmediginiz degisiklikler yapilmistir meraklanmayin ,olayi sadece hizlandirma olarak görmek te yanlis , stabilite ve güvenlik acisindan da degerlendirmek gerekmaskem yazdı:arkadaşlar xpspeed i Perfect xp windowsa kurdum hiçbir değişiklik yapmadı nedeni ne olabilir acaba...?
Re: Perfect xp windows xpspeed ?
arkadaşlar beni yanlış anladınız ben 4 senedir xpspeed kullanıyorum bilgisayarı ne kadar hızlandırdığını biliyorum perfect xp diye modifiyeli bir windows kurdum onda hiç bir değişiklik yapmadı windows ubdate yi bile kapatmadı bende şaşırdım...
- editci
- Megabyte2

- Mesajlar: 1171
- Kayıt: 06 Nis 2006, 16:30
- cinsiyet: Erkek
Re: Perfect xp windows xpspeed ?
sorunu çözdüm arkadaşlar http://rapidshare.com/files/191266536/sordum.reg.html perfect xp kullananlar burdaki reg kaydıyla xpspeed çalışıyor....
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
Re: Perfect xp windows xpspeed ?
bu kayitlari nerden buldunuz bilemiyorum , forumun birinde xpspeed in eski bir versionunun reg kayitlarini calip bu sekle getirmislerdi , su coluk cocugun sözde modifiyeli xp yaptiklari sacma forumda (adamlarin herseyi calinti , modifiyeli xp lerinden tutun da modifiye kayitlarina kadar) , Xpspeed in son versionu kesinlikle reg kaydi icermiyor kodlanip bu kodlar da sifrelenmistir , bu calinan kayitlarda allahtan networku kapatan (Pc lerin birbirlerini görmemesini saglayan) kayitlar mevcuttu ileveten gözümden kacmis olan acilisi yavaslatici bir kayit ve bir iki aksaklik daha (ne diyeyim iyiki de bu hatalari yapmisim , herseyde bir hayir varmis)
- tasiyici
- Megabyte3

- Mesajlar: 1452
- Kayıt: 23 Şub 2008, 19:26
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 27 kez
- Teşekkür edildi: 13 kez
Re: Perfect xp windows xpspeed ?
çalan adam zaten bişeyden anlamadan çalmıştır tarkan abi genelde yapılan tüm modifiyeli xp ler hep çalıntı
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
Re: Perfect xp windows xpspeed ?
gönlüm isterdi ki herseyi acik kaynak kodlu yapalim ve birlikte gelistirelim , öyle ya bir elin nesi iki elin sesi , fakat gel gelelim bizdeki bu ego meselesi (ki halen sebebini anlayamamisimdir) yüzünden kac kisi emeklerim üzerinden prim yapti ve para kazandi sayisini unuttum , gelisemiyoruz cünkü haketmiyoruz , Türkiyede tarkan bey olmayi red ettim , öyle ya bir holding te bütce planlama müdür yardimcisi idim ve firma da degistirsem yine ayni ve/veya üst mevkiden baslayacaktim , herseyi red edip dilinden tek kelime dahi bilmedigim almanyaya geldim ,sirf insanlarin arasinda yasayabilmek icin,issizlik, parasizlik dahil herseye katlaniyorum (fakat mutluyum) cünkü insanlarin arasinda yasiyorum , nezamanki insan olmasini becerebilip insana saygi ve deger veririz (tahminimce 3000 li yillarda bir ihtimal) iste o gün ülkeme geri dönecegim

