
Arkadaşlar bu bilgiler doğrumu





viewtopic.php?f=5&t=35893&hilit=studentizzet35 yazdı:student edition sunulmadımı daha

velociraptor yazdı:ben student edition u tercih ediyorum , ne home editiion ne de tam pro editiondur , Microsoft kendi eliyle modifiye etmis , ögrencilerin buna ihtiyaci olmaz diye bazi servisleri vs yi kaldirmis , oldukca stabil ve hizli calisiyor , 10 Eu karsiliginda unide okuyan herkes buna sahip olabiliyor , insallah Türkiyemizde de gelecek yüzyilarda bu uygulama bütün Unilerde görülür