Windows home ile pro

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
diceratops
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1262
Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Windows home ile pro

Mesaj gönderen diceratops »

Resim

Arkadaşlar bu bilgiler doğrumu :?:
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

Re: Windows home ile pro

Mesaj gönderen Laneth »

"Dosya paylaşımı aynı anda...", Pro için 10 sınırı kırılmıştır

diğerleri evet

Tablo şunu gösteriyor ki, bilgisayarda birşey öğrenmek istiyorsan, Pro versiyonunu kullanacaksın 8)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez

Re: Windows home ile pro

Mesaj gönderen velociraptor »

ben student edition u tercih ediyorum , ne home editiion ne de tam pro editiondur , Microsoft kendi eliyle modifiye etmis , ögrencilerin buna ihtiyaci olmaz diye bazi servisleri vs yi kaldirmis , oldukca stabil ve hizli calisiyor , 10 Eu karsiliginda unide okuyan herkes buna sahip olabiliyor , insallah Türkiyemizde de gelecek yüzyilarda bu uygulama bütün Unilerde görülür
Kullanıcı avatarı
diceratops
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1262
Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Windows home ile pro

Mesaj gönderen diceratops »

student edition sunulmadımı daha
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Re: Windows home ile pro

Mesaj gönderen dnzbzkn »

izzet35 yazdı:student edition sunulmadımı daha
viewtopic.php?f=5&t=35893&hilit=student
Kullanıcı avatarı
STRANGER
Byte2
Byte2
Mesajlar: 84
Kayıt: 25 Tem 2006, 16:43
cinsiyet: Erkek

Re: Windows home ile pro

Mesaj gönderen STRANGER »

velociraptor yazdı:ben student edition u tercih ediyorum , ne home editiion ne de tam pro editiondur , Microsoft kendi eliyle modifiye etmis , ögrencilerin buna ihtiyaci olmaz diye bazi servisleri vs yi kaldirmis , oldukca stabil ve hizli calisiyor , 10 Eu karsiliginda unide okuyan herkes buna sahip olabiliyor , insallah Türkiyemizde de gelecek yüzyilarda bu uygulama bütün Unilerde görülür

gelecek yuzyillarda bile gorulmesi cok zor tas kafalilarin yuzunden :twisted:
Cevapla