slm benm kafayı yicek durumda olduum bi sorun var
bilgisayar her kapanıp açıldıgında sıfırlanıyor sanki deepreze varmıs gibi orn: itunes ta bir çalma listesi olusturuyorum bidakinde kayboluyor sistem geri yukleme dahil herseyi denedim fakat olmuyor kayıt defterinde bazı deişiklikler yaptım ondan olabilirmi şimdiden herkese çok tesekkurler
bu yukarıda ki alıntı beyler ancak benimde sorunum buna benzer
vista sp2 yi kurdum sistem baya gsel beta filan ama kurup deneyin sistemi baya rahatlattı bende inanamadım neyse bi sorun var yalnız ama sp2 nin sebep olduğunu düşünmüyorum bu arada aktive ettim vistayı neyse sorun kısaca şu
pc yi her yeniden başlattığımda sistem servislerinden
tanımlama hizmeti ağ bağlantıları
kablolu otomatik yapılandırma
ses hizmeti vs bir kaç hizmet sıfırlanıyor
sistemi yeniden başlatınca internetim yok sesim yok elle aktif ediyorum servislerden hepsi otomatikte msconfigden de ayarladım herşey olağan şekilde ancak sistemde garipllik var
onardım kayıt defterini resetledim sonuç değişmedi ne yapapmam lasım.........
ek olarak sistem çok stabil hızlı fomat atmak istemiyorum :| :|
Vista Servisleri Sıfırlanıyor
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53897
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19701 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Re: Vista Servisleri Sıfırlanıyor
viewtopic.php?f=8&t=14040
dene bakalim beta2 sebebi ile yemeyebilir
dene bakalim beta2 sebebi ile yemeyebilir

