Orjinal Key Girilmiyor (Soru)

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Arman
Byte3
Byte3
Mesajlar: 103
Kayıt: 07 Nis 2006, 01:35
Teşekkür etti: 2 kez
Teşekkür edildi: 3 kez

Orjinal Key Girilmiyor (Soru)

Mesaj gönderen Arman »

Selam Arkadaslar.
Yine bir sorunla karsinizdayim.


Arkadasin bilgisayarina format atiyoruz.
Bende,icine sadece SP3 entegre edilmis XP Pro Deutsch,
Temiz bir format cd'si var.
Fakat anlayamadigim ve bir türlü cözümleyemedigim,Bu cd ile format atarken bir türlü orjinal xp pro keyini kabul etmiyor.
mecburen illegal bir keyle formatlamak zorunda kaldim.
Sistemi kurduktan sonra tekrar key degistirme programi ile orjinal keyi yüklemek istedim yine hata verdi.
Bu sorunun sebebini bilen varmi.Nasil Düzeltebilirim.

ILGINIZ ICIN SIMDIDEN COK TESEKKÜRLER.



SAYGILARIMLA...
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

Re: Orjinal Key Girilmiyor (Soru)

Mesaj gönderen Laneth »

Cevapla