Excelde fotograf acmak.

Excel, Word, Access, Power Point programlarıyla ilgili ipuçları ve bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
%TuNcAy%
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 650
Kayıt: 04 May 2006, 21:20
cinsiyet: Erkek

Excelde fotograf acmak.

Mesaj gönderen %TuNcAy% »

Oturdugum yerdeki cami icin resmi yazismalarda kullanmak uzere photoshop ile A4 uzerine logo ve baslik yaptim.Yazismalarda kolaylik olsun ve camiye ait guzel bir sey olsun istedim fakat bu calismami JPEG olarak kaydettim.Acaba excel ile jpeg acabilirmiyim.Yani bunu standart bos sayfa olarak gormesi lazim.Yada tavsiye edebileceginiz baska bir yol varmi.
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Re: Excelde fotograf acmak.

Mesaj gönderen N2O »

malesef excel ve word direkt olarak resimleri açmaz.. ancak boş gir belge açıp içine resmi koyup kaydedebilirsiniz... böylece tekrar tekrar açabilirsiniz.
Kullanıcı avatarı
%TuNcAy%
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 650
Kayıt: 04 May 2006, 21:20
cinsiyet: Erkek

Re: Excelde fotograf acmak.

Mesaj gönderen %TuNcAy% »

Arkadaslar baska cozum yolu sunacak varmi acaba.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53924
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19745 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Excelde fotograf acmak.

Mesaj gönderen velociraptor »

sayfayi buradan ver biraz ugrasalim belki baska fikri olan vardir
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

Re: Excelde fotograf acmak.

Mesaj gönderen Laneth »

Kullanıcı avatarı
%TuNcAy%
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 650
Kayıt: 04 May 2006, 21:20
cinsiyet: Erkek

Re: Excelde fotograf acmak.

Mesaj gönderen %TuNcAy% »

Tesekkurler ilk firsatta deneyip sonucu yazacagim.
Cevapla