Excelde fotograf acmak.
- %TuNcAy%
- Kilobyte4

- Mesajlar: 650
- Kayıt: 04 May 2006, 21:20
- cinsiyet: Erkek
Excelde fotograf acmak.
Oturdugum yerdeki cami icin resmi yazismalarda kullanmak uzere photoshop ile A4 uzerine logo ve baslik yaptim.Yazismalarda kolaylik olsun ve camiye ait guzel bir sey olsun istedim fakat bu calismami JPEG olarak kaydettim.Acaba excel ile jpeg acabilirmiyim.Yani bunu standart bos sayfa olarak gormesi lazim.Yada tavsiye edebileceginiz baska bir yol varmi.
- N2O
- Megabyte2

- Mesajlar: 1147
- Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
- cinsiyet: Erkek
Re: Excelde fotograf acmak.
malesef excel ve word direkt olarak resimleri açmaz.. ancak boş gir belge açıp içine resmi koyup kaydedebilirsiniz... böylece tekrar tekrar açabilirsiniz.
- %TuNcAy%
- Kilobyte4

- Mesajlar: 650
- Kayıt: 04 May 2006, 21:20
- cinsiyet: Erkek
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53924
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19745 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
- Laneth
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1879
- Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
- cinsiyet: Erkek
- %TuNcAy%
- Kilobyte4

- Mesajlar: 650
- Kayıt: 04 May 2006, 21:20
- cinsiyet: Erkek
