kaynak gösterilse iyi olur.

Bu kısımda her türlü öneri, istek ve şikayetlerinizi dile getirebilirsiniz.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

kaynak gösterilse iyi olur.

Mesaj gönderen modestus »

özellikle(veya sadece)off topicte konu açılırken güncel ve hassas konularla alakalı olarak bir haber ajansını veya bir gazeteyi veya bir kurumu kaynak olarak gösterelim,bazı forumlarda kaynak yoksa konuya kilit vuruluyor.
kaynak gösterilmeyince mıs,mus tan ileriye gitmiyor,gaza geliyoruz,yazıyoruz sonrada haber sallama çıkıyor.
ne dersiniz.
Kullanıcı avatarı
tasiyici
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1452
Kayıt: 23 Şub 2008, 19:26
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 27 kez
Teşekkür edildi: 13 kez

Mesaj gönderen tasiyici »

bence iyi fikir zaten kazım abi kaynagı veriyor yani uçs isimli abimiz
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

uygulanmasi gereken birsey , umarim herkes bu konuya gereken hassasiyeti gösterir
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Mesaj gönderen burak_dalkir »

bir de söyle bir sey var insanların hangi konuyu nereden aldıkalrı pek bilinmiyor çogunlukla forumlardan alıyorlar konuları.. o zamanda orada forumun isminizi yazmamıız reklam olarak algılanılabilir . tabiki olaylar tamamen gazeteden veya dergilerden alındıysa yazılmasında fayda var. ama bu özelliklede bizim basımıza çok geldi. özellikle velociraptorun ve birinde de benim. kendi özverimizle çevirdigimiz yazılarımız baska forumlarda günler sonra baskası çevirmis gibi yayınlandı. altlarında isimlerimiz olmasına ragmen. yapılan sey yanlıstı ama onlar açısından bakıldıgında da reklama girmemesi açısından dogruydu.
Kullanıcı avatarı
root
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 440
Kayıt: 14 Ara 2006, 14:50
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen root »

alıntı yeter derim
Kullanıcı avatarı
diceratops
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1262
Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Mesaj gönderen diceratops »

olabilir
Cevapla

“Forumla ilgili istek ve şikayetler” sayfasına dön