özellikle(veya sadece)off topicte konu açılırken güncel ve hassas konularla alakalı olarak bir haber ajansını veya bir gazeteyi veya bir kurumu kaynak olarak gösterelim,bazı forumlarda kaynak yoksa konuya kilit vuruluyor.
kaynak gösterilmeyince mıs,mus tan ileriye gitmiyor,gaza geliyoruz,yazıyoruz sonrada haber sallama çıkıyor.
ne dersiniz.
kaynak gösterilse iyi olur.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
bir de söyle bir sey var insanların hangi konuyu nereden aldıkalrı pek bilinmiyor çogunlukla forumlardan alıyorlar konuları.. o zamanda orada forumun isminizi yazmamıız reklam olarak algılanılabilir . tabiki olaylar tamamen gazeteden veya dergilerden alındıysa yazılmasında fayda var. ama bu özelliklede bizim basımıza çok geldi. özellikle velociraptorun ve birinde de benim. kendi özverimizle çevirdigimiz yazılarımız baska forumlarda günler sonra baskası çevirmis gibi yayınlandı. altlarında isimlerimiz olmasına ragmen. yapılan sey yanlıstı ama onlar açısından bakıldıgında da reklama girmemesi açısından dogruydu.
- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez


