arkadaslar biraz önce xp yüklü bilgisayara pc sahibinin ısrarı üzerine vista ultimate yükledim,yasadıgım rezilligi paylasmak istedim.
vistanın,daha önce yüklenmis usb sürücülerini usb girisi degistirildiginde tanımadıgını gördüm,bu kadar saçmalık olmaz,usb hub'ın bir girisinden çıkarttıgım bluetouthu aynı hubın diger girisine takıyorum,yada bilgisayarın baska bir usb girisine,farketmiyor,olay oluyor,yok nette ara,yok bilgisayarında ara,en sonunda sürücü bulunamadı diyor bizim bluetouth cihazı bilinmeyen aygıt oluyor.
eski yerine alıyorum tanır diye yok illa cdyi takıp bastan yükleme yapılacak,bu wirelles fare içinde geçerli,ama bu problemlerin hiç birini server2008de yapmıyor,böylede ilginç bir problem.
vistanın usb cihaz tanıma problemleri
- dnzbzkn
- Megabyte2

- Mesajlar: 1071
- Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
- cinsiyet: Erkek
- daddy_cool
- Megabyte3

- Mesajlar: 1272
- Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
- cinsiyet: Erkek
Aynı problemi bende yasadım.Ama XP de.
USB Hub un portlarından bir tanesine bir tanesine takıyorum Msla Webcam i veya USB modemi o porttan çıkarıp baska bir USB HUb portuna veya baska bir USB portuna taktıım zaman Tekrardan sürücü istiyor.Sürücüyü bilgisayarı taradıktan sonra buluyor ama msla ilk tanıttıgım zaman USB modemi Zoom Network Adapter olarak görüyorsa bunu diger porta taktıgım zaman Bunun ismi Zoom Network Adapter #2 oluyor.burdan çıkarıp baska porta taktıgımda da bu sefer Zoom Network Adapter #3 oluyor. Bu, portları degistirdigim zaman bu sekilde sürüp gidiyor.
USB Hub un portlarından bir tanesine bir tanesine takıyorum Msla Webcam i veya USB modemi o porttan çıkarıp baska bir USB HUb portuna veya baska bir USB portuna taktıım zaman Tekrardan sürücü istiyor.Sürücüyü bilgisayarı taradıktan sonra buluyor ama msla ilk tanıttıgım zaman USB modemi Zoom Network Adapter olarak görüyorsa bunu diger porta taktıgım zaman Bunun ismi Zoom Network Adapter #2 oluyor.burdan çıkarıp baska porta taktıgımda da bu sefer Zoom Network Adapter #3 oluyor. Bu, portları degistirdigim zaman bu sekilde sürüp gidiyor.


