XP icin directX 10 - 11

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Mesaj gönderen Kripteks® »

yok aslında kalabilir insanlar bilgilenmis denemis ve görmüs olur
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53960
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19768 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

DirectX 10 NCT Release 2 for Windows XP Final (NEW)

Resim

Download: 10.8 MB

Kod: Tümünü seç

http://rapidshare.com/files/143978673/DirectX_10_NCT_Release_2_for_Windows_XP_Final__NEW_.rar
Pass:www.dl4all.com
Kullanıcı avatarı
daddy_cool
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1272
Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen daddy_cool »

bunları yayınlıyorlar da hiç deneyip de çalıstıran oldu mu acaba?
Kullanıcı avatarı
tasiyici
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1452
Kayıt: 23 Şub 2008, 19:26
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 27 kez
Teşekkür edildi: 13 kez

Mesaj gönderen tasiyici »

ben bi keresinde yükledim pc ye directx 9 gibi dosyalari bir klasör içinde yüklemiyor c:/program files dosyasının içine atıyor ve oyunlarda sık sık hata veriyor hemde orjinal kendi sitesinden indirmistir buda böyle çıkmaz insallah tarkan abinin verdigini deneyecegim
Kullanıcı avatarı
DreamcatcheR
Byte2
Byte2
Mesajlar: 93
Kayıt: 13 May 2007, 02:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen DreamcatcheR »

bnde yapamadım olmadı birtürlü :(
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53960
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19768 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

DirectX 10 NCT Release 2 for Windows XP Final

Resim

DirectX 10 NCT 2 - this is a new patch to increase the compatibility of new games and programs with Windows XP and achieve noticeable increase in speed and quality graphics in games. The same patch corrects mistakes with the launch of games requiring files with DirectX 9.0 and earlier versions. Also, if graphics card with support for DX10 makes those options available, the next-generation games, which before the installation of these libraries were not available. In this version the number of libraries increased twice that finally allowed to reach full DirectX 10 for Windows XP.

Download:
http://anonymz.com/? ------(geçersiz link)------ 143860040/dx10_NCT_2_Www.SoftArchie.Net.rar
asooe
Byte1
Byte1
Mesajlar: 39
Kayıt: 26 Nis 2007, 10:02

Mesaj gönderen asooe »

Tarafımdan denendi ve sorunsuz çalısmaktadır ancak fark varmı henüz anlayamadım.
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen Laneth »

asooe yazdı:Tarafımdan denendi ve sorunsuz çalısmaktadır ancak fark varmı henüz anlayamadım.
basalat/çalıstır'a "dxdiag" yazıp, "Sistem" sekmesini upload eder misim?
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Mesaj gönderen burak_dalkir »

direct x 10 un farkını en iyi oyunlarda anlarsınız bazı oyunlarda derinlik degerleri yüksek oldugundan direct x9 desteklemez buda ya tamamen oyunun oynanmasına veya yüklenmesine izin vermez yada yüklenmse bile iyi bir görünüm vermez...
Kullanıcı avatarı
Oxygen
Kosovalı
Kosovalı
Mesajlar: 554
Kayıt: 24 Mar 2006, 01:05
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen Oxygen »

Hangisini kurdunuz ??
Son mesajadakini mi ?
Kullanıcı avatarı
Oxygen
Kosovalı
Kosovalı
Mesajlar: 554
Kayıt: 24 Mar 2006, 01:05
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen Oxygen »

Velociraptor'un son mesajda verdigi linkten indirdim ve kurdum..
oldu :)

iste sonuc

Resim
En son Oxygen tarafından 13 Eyl 2008, 09:42 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
MEGASEHİR
Byte2
Byte2
Mesajlar: 80
Kayıt: 31 Mar 2008, 15:00
cinsiyet: Erkek
İletişim:

Mesaj gönderen MEGASEHİR »

hocam tanımıyo xp de ben yüzlerce kere ugrastım sonuc hüsran :(
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Mesaj gönderen burak_dalkir »

ekran kartından kaynaklanıyordur...xp tanımasa yukarıdaki bir imaj çıkmaz ortaya. sadece isletim sisteminin olması yetmez ekran kartının da direct x 10u destekliyor olması gerekir
Kullanıcı avatarı
MEGASEHİR
Byte2
Byte2
Mesajlar: 80
Kayıt: 31 Mar 2008, 15:00
cinsiyet: Erkek
İletişim:

Mesaj gönderen MEGASEHİR »

Resim

evet bu ne demek
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53960
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19768 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

ben yorumlari okumadan bu forumda cok az yazilim veririm , yabanci forumlarda denenmis ve ok verilmis , Oxygen in print screen i de buna kanit (ama kendim haalen denemedim) :)
Cevapla