bilgisayrı kapattığım halde fare nin ışıgı hala yanıyor

Hardware (Donanım) konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

bilgisayrı kapattığım halde fare nin ışıgı hala yanıyor

Mesaj gönderen velociraptor »

Soru:
bilgisayrı kapattıgım halde fare nin ısıgı hala yanıyor ne yapmam gerekir????

Cevap:

1.yol:kasanın arkasında gü kaynagı elektrigini kesmek içinbir tus var onunla kapatabilirsin,pc yi açarken tekrar açman gerekir,
2.yol:daha kolay bir yol istersen bilgisayarın ekranı kasayı ses sistemini bir uzatma kablosuna baglıyosundur heralde o uzatma kablosunun yanındaa elektrigi kesmek için tus olanından al böylece bitek onu kapatarak bilgisayara gelen tüm elektrigi kesersin bunun çok önemi var kullanmadıgın zaan pc fisteyken voltaj düsmesinden etkilenmez,pc kapalıykende elektrik çeker bunu önlersin.

ALINTIDIR
Kullanıcı avatarı
Ensatech
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1173
Kayıt: 22 May 2006, 19:07
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 85 kez
Teşekkür edildi: 190 kez

Mesaj gönderen Ensatech »

Sorunu köken çözmek için anakart kitapçıgından (her modelde olmayablir) ilgili jumperı yer degistirerek ısıgı kapatabilirsiniz bu özellik klavyeden pc açmayı sagladıgı için bazı kalvyelerdede ısık yanık kalabiliyor
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

ek bilgi icin tesekürler
Cevapla