ağ bağlantısı simgesini etkinleştiremiyorum
- Erdeala
- Byte3

- Mesajlar: 131
- Kayıt: 04 Nis 2008, 10:45
ağ bağlantısı simgesini etkinleştiremiyorum
Bilgisayarda saat’in yanındaki ag baglantısı simgesine sag tıklayıp devre dısı bıraktım… simdi etkinlestir deyince “Basarısız” diye hata alıyorum ve Internet’e de baglanamıyorum nedendir?
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:

