bilgisayardan telefon edebilmeki için ne yapmalıyız

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
editci
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1171
Kayıt: 06 Nis 2006, 16:30
cinsiyet: Erkek

bilgisayardan telefon edebilmeki için ne yapmalıyız

Mesaj gönderen editci »

bilgisayardan telefon etmek için, yani mevcut telefon kutusunu kullanmadan bilgisayardan telefon edebilmeki için ne yapmalıyız. programmı kurmalıyız?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

Bu is icin bir yazilim ve bir mikrofon yeterlidir , kendim kullandigimdan VoipBuster programini tavsiye ederim , ayrica skype gibi bu amaca hizmet eden bircok program oldugunu da hatirlatirim , bu tarz programlar ile ev telefonlarini arayabilmek icin belirli bir ücret ödemeniz gerekiyor , mesela ben 1 yildir Türkiyeyi laptopumdan ariyorum , sesim mikrofon ile karsiya iletiliyor onlar telefondan konusuyorlar ben sesi hoporlörden duyuyorum ;)
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön