bilgisayardan telefon edebilmeki için ne yapmalıyız
- editci
- Megabyte2

- Mesajlar: 1171
- Kayıt: 06 Nis 2006, 16:30
- cinsiyet: Erkek
bilgisayardan telefon edebilmeki için ne yapmalıyız
bilgisayardan telefon etmek için, yani mevcut telefon kutusunu kullanmadan bilgisayardan telefon edebilmeki için ne yapmalıyız. programmı kurmalıyız?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Bu is icin bir yazilim ve bir mikrofon yeterlidir , kendim kullandigimdan VoipBuster programini tavsiye ederim , ayrica skype gibi bu amaca hizmet eden bircok program oldugunu da hatirlatirim , bu tarz programlar ile ev telefonlarini arayabilmek icin belirli bir ücret ödemeniz gerekiyor , mesela ben 1 yildir Türkiyeyi laptopumdan ariyorum , sesim mikrofon ile karsiya iletiliyor onlar telefondan konusuyorlar ben sesi hoporlörden duyuyorum 
