Msnde karşı tarafın sesi geliyor bana benim sesim gitmiyor
- editci
- Megabyte2

- Mesajlar: 1171
- Kayıt: 06 Nis 2006, 16:30
- cinsiyet: Erkek
Msnde karşı tarafın sesi geliyor bana benim sesim gitmiyor
Msn’de görüntülü konusmaya çalısıyorum yalnız karsı tarafın sesi geliyor bana benim sesim gitmiyor nedendir?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11967 kez
kullandiginiz mikrofonda bir bozukluk olmadigindan emin olunuz ayrica asagidaki cözüm isinize yarayacaktir:
viewtopic.php?t=6520
viewtopic.php?t=6520
