
internette donma sorununuzmu var,her modeme olur :)
internette donma sorununuzmu var,her modeme olur :)
uzun zamandır yasadıgım internetteki yavaslama ve donma sorunlarına karsı buldugum yöntem,her modemde çalısır :D


- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
Ozaman üretici hatasi var demektir
En son velociraptor tarafından 22 Tem 2008, 17:44 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
speedtouch 580 vardı oda aynı sekilde asırı ısınıyordu,kısın problem yok.
burayada yazmıstım zaten,voltajı 11.5 yaptım rahatlamıstı,ama bu sefer sebeke voltajı normale döndügünde yine tırtlıyordu,yani voltaj ve ortam sıcaklıgı cihazı boguyor,kararlı çalıstırmıyor.
viewtopic.php?t=41994
burayada yazmıstım zaten,voltajı 11.5 yaptım rahatlamıstı,ama bu sefer sebeke voltajı normale döndügünde yine tırtlıyordu,yani voltaj ve ortam sıcaklıgı cihazı boguyor,kararlı çalıstırmıyor.
viewtopic.php?t=41994

