küçük eğitici programlar yapmak istiyorum

Programlama ve Script dilleri konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

küçük eğitici programlar yapmak istiyorum

Mesaj gönderen loveme »

1-Program yapmam için gerekli olan program ve dosyaları ekler misiniz?

2-Örnek ve basit bir programı delphi ya da visual ile çalısmak istiyorum.Bir örnek programı kendim olusturmak istiyorum.Sonra kendim gelistirerek küçük programlar yapmak istiyorum.

Program yapmam ve egitim almam konusunda yardımcı olur musunuz?
Tskler
Kullanıcı avatarı
mayhemious
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 648
Kayıt: 17 Kas 2007, 13:14
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen mayhemious »

Program için gerekli olan bilgiyi özel mesaj ile yolladım. Benim yardımcı olabilecegim konular için PM ile bilgi alın
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53920
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19741 kez
Teşekkür edildi: 11969 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

mayhemious yazdı:Program için gerekli olan bilgiyi özel mesaj ile yolladım. Benim yardımcı olabilecegim konular için PM ile bilgi alın
forumculuk ruhu ile tamamen celisen bu yaklasiminizin manasini tüm sordum.com olarak merak ediyoruz , ben bu yaklasimi sergilemis olsam , su an bu forum olmazdi , edinilen bilgi degerlidir elbetteki , ama bunu paylasmak bilgidende degerli bir erdemdir. unutmayiniz ki su an ö.m ile yolladiginiz o bilgiyi baskalari paylasmamis olsalardi o bilgiyi edinmemis olacaktiniz.
Kullanıcı avatarı
mayhemious
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 648
Kayıt: 17 Kas 2007, 13:14
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen mayhemious »

velociraptor yazdı:
mayhemious yazdı:Program için gerekli olan bilgiyi özel mesaj ile yolladım. Benim yardımcı olabilecegim konular için PM ile bilgi alın
forumculuk ruhu ile tamamen celisen bu yaklasiminizin manasini tüm sordum.com olarak merak ediyoruz , ben bu yaklasimi sergilemis olsam , su an bu forum olmazdi , edinilen bilgi degerlidir elbetteki , ama bunu paylasmak bilgidende degerli bir erdemdir. unutmayiniz ki su an ö.m ile yolladiginiz o bilgiyi baskalari paylasmamis olsalardi o bilgiyi edinmemis olacaktiniz.
velociraptor yazdı: 2. forumlarimizda web sitenizin reklamini yapamazsiniz.
/color] Sordum.com yönetimi
Sizin kurallarınıza uyuyorum sevgili yöneticiler
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Mesaj gönderen loveme »

çok tsk ederim visual basic programınıda ekler misiniz?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53920
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19741 kez
Teşekkür edildi: 11969 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

kurallarimizda yazmasa bile sadece rakip forumlarin (yani bizim gibi isletim sistemi , software,hardware...ile ugrasan) reklami yapilmaz diye defalarca söylenmistir, bunu benden cok daha iyi biliyor olmalisin , ve daha öncede sana, programcilik ile iligli forumlarin reklam statüsüne girmeyecegini muhtelif zamanlarda belirtmisligim vardir , hadi ondan vazgectim ,Benim yardımcı olabilecegim konular için PM ile bilgi alın
ibaresi ne demek oluyor
Cevapla

“Programlama ve Script dilleri” sayfasına dön