1-Program yapmam için gerekli olan program ve dosyaları ekler misiniz?
2-Örnek ve basit bir programı delphi ya da visual ile çalısmak istiyorum.Bir örnek programı kendim olusturmak istiyorum.Sonra kendim gelistirerek küçük programlar yapmak istiyorum.
Program yapmam ve egitim almam konusunda yardımcı olur musunuz?
Tskler
küçük eğitici programlar yapmak istiyorum
- mayhemious
- Kilobyte4

- Mesajlar: 648
- Kayıt: 17 Kas 2007, 13:14
- cinsiyet: Erkek
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53920
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19741 kez
- Teşekkür edildi: 11969 kez
forumculuk ruhu ile tamamen celisen bu yaklasiminizin manasini tüm sordum.com olarak merak ediyoruz , ben bu yaklasimi sergilemis olsam , su an bu forum olmazdi , edinilen bilgi degerlidir elbetteki , ama bunu paylasmak bilgidende degerli bir erdemdir. unutmayiniz ki su an ö.m ile yolladiginiz o bilgiyi baskalari paylasmamis olsalardi o bilgiyi edinmemis olacaktiniz.mayhemious yazdı:Program için gerekli olan bilgiyi özel mesaj ile yolladım. Benim yardımcı olabilecegim konular için PM ile bilgi alın
- mayhemious
- Kilobyte4

- Mesajlar: 648
- Kayıt: 17 Kas 2007, 13:14
- cinsiyet: Erkek
velociraptor yazdı:forumculuk ruhu ile tamamen celisen bu yaklasiminizin manasini tüm sordum.com olarak merak ediyoruz , ben bu yaklasimi sergilemis olsam , su an bu forum olmazdi , edinilen bilgi degerlidir elbetteki , ama bunu paylasmak bilgidende degerli bir erdemdir. unutmayiniz ki su an ö.m ile yolladiginiz o bilgiyi baskalari paylasmamis olsalardi o bilgiyi edinmemis olacaktiniz.mayhemious yazdı:Program için gerekli olan bilgiyi özel mesaj ile yolladım. Benim yardımcı olabilecegim konular için PM ile bilgi alın
Sizin kurallarınıza uyuyorum sevgili yöneticilervelociraptor yazdı: 2. forumlarimizda web sitenizin reklamini yapamazsiniz.
/color] Sordum.com yönetimi
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53920
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19741 kez
- Teşekkür edildi: 11969 kez
kurallarimizda yazmasa bile sadece rakip forumlarin (yani bizim gibi isletim sistemi , software,hardware...ile ugrasan) reklami yapilmaz diye defalarca söylenmistir, bunu benden cok daha iyi biliyor olmalisin , ve daha öncede sana, programcilik ile iligli forumlarin reklam statüsüne girmeyecegini muhtelif zamanlarda belirtmisligim vardir , hadi ondan vazgectim ,Benim yardımcı olabilecegim konular için PM ile bilgi alın
ibaresi ne demek oluyor
ibaresi ne demek oluyor

