Realtek ses kartında srs audio sandbox kurulumu sorunu..
- guven45
- Bit

- Mesajlar: 12
- Kayıt: 06 Eki 2006, 13:45
- cinsiyet: Erkek
Realtek ses kartında srs audio sandbox kurulumu sorunu..
Arkadaslar yeni quad islemcili bilgisayar topladım.ses kartım onbord realtek hight definition audio,bilgisayarıma srs audio sandbox programını kurdugumda bilgisayardan ses çıkmıyor.ama srsnin panelinde ses göstergeleri çalısıyor. srs programını kaldırdıgımda ses tekrar geliyor.ne yaptımsa çözümünü bulamadım.bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.ilginize simdiden tesekkürler...
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
- guven45
- Bit

- Mesajlar: 12
- Kayıt: 06 Eki 2006, 13:45
- cinsiyet: Erkek


