Realtek ses kartında srs audio sandbox kurulumu sorunu..

Hardware (Donanım) konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
guven45
Bit
Bit
Mesajlar: 12
Kayıt: 06 Eki 2006, 13:45
cinsiyet: Erkek

Realtek ses kartında srs audio sandbox kurulumu sorunu..

Mesaj gönderen guven45 »

Arkadaslar yeni quad islemcili bilgisayar topladım.ses kartım onbord realtek hight definition audio,bilgisayarıma srs audio sandbox programını kurdugumda bilgisayardan ses çıkmıyor.ama srsnin panelinde ses göstergeleri çalısıyor. srs programını kaldırdıgımda ses tekrar geliyor.ne yaptımsa çözümünü bulamadım.bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.ilginize simdiden tesekkürler...
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Mesaj gönderen modestus »

yanılmıyorsam bu anakartın ses çıkısı iki taneydi,yani anakartta altı tane jak girisi olması lazım,üç altta,üç üstte,digerine tak,fis alttaysa üste,üstteyse alttakine.
Kullanıcı avatarı
guven45
Bit
Bit
Mesajlar: 12
Kayıt: 06 Eki 2006, 13:45
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen guven45 »

altı fis girisinide denememe ragmen sesi alamadım... :cry:
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Mesaj gönderen modestus »

ayarları kurcala ayarlarda birsey olabilir,ben birara kullanıyordum,simdi tam hatırlamıyorum.yada gönder adresi ben tekrar yükliyim,bir incelyim.

edit:ben indirip yükledim herhangi bir sorun olmadı,aklımda yanlıs kalmıs,zaten kritik bir ayarıda yok.
Kullanıcı avatarı
guven45
Bit
Bit
Mesajlar: 12
Kayıt: 06 Eki 2006, 13:45
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen guven45 »

dedigin gibi ayarlarla igili bisey degil...ama srs'nin farklı versiyonlarınıda denememe ragmen sesi alamadım.sesi güzellestiren dfx harici bir program önerebilirmisiniz ?ayrıca ilginiz için tesekkür ederim...çok sagolun..
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

dfx alternatifi:
viewtopic.php?t=39979
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Mesaj gönderen modestus »

galiba problemini çözdüm:
ne yaptıgımı bilmeden ayarları kurcaladım,winampı açtım,aynı sendeki gibi ses yok :)
aradım buldum,dedigim yolu takipet.
srs ana pencere>options>preferences>devices altında seçmeli pencere var o pencerede iki tane seçenek var,digerini seç,
srs ve winampı kapat aç.

Resim
Kullanıcı avatarı
guven45
Bit
Bit
Mesajlar: 12
Kayıt: 06 Eki 2006, 13:45
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen guven45 »

bende seçenek 4 adetti,fakat senin yaptıgın gibi bende deneme yanılma yöntemini kullanarak çalıstırabildim.Daha önce bunları denemistim ama,çalıstıramamıstım.isin püf noktası srsyi yeniden baslatmak....yardımların için tekrar tesekkür ederim,sagolasın....
Cevapla