Windows için Safari tarayıcısı hazır

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Windows için Safari tarayıcısı hazır

Mesaj gönderen dnzbzkn »

Apple, Safari web tarayıcısının Windows uyumlu son sürümünü indirilmeye açtı!
Apple, tarayıcısı Safari'nin 3.1 final sürümünü duyurdu. Artık Windows kullanıcıları da Mac-tarayıcısı ile internette sörf yapabilecekler.

Apple'a göre Safari piyasadaki en hızlı tarayıcı. Kaliforniyalılar Safari'nin web sitelerini Firefox ve Internet Explorer'dan iki kat daha hızlı yükledigini iddia ediyorlar.

Ücretsiz yazılım gelismis bir yer imi yönetimi, sekme özelligi ve entegre arama özelligi sunuyor; yani rakipleri ile aynı. Tek farkı ise tüm bunların klasik Mac OS X stilinde gerçeklesiyor olması.

Buna ek olarak tarayıcı açılır pencere engelleyicisi, RSS besleme ve otomatik tamamlama özelligi de sunuyor.

Apple önceki beta sürümlerde bulunan güvenlik açıklarını kapattıgını ve tarayıcının stabilitesini arttırdıgını bildiriyor.
download:

Kod: Tümünü seç

http://www.apple.com/safari/download/
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen uçs »

Tasındı.. :!:
Kullanıcı avatarı
lion
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 387
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen lion »

kurdum ve denedim, firefox yanında kagnı kaldı bu,çok yavas
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen uçs »

lion yazdı:kurdum ve denedim, firefox yanında kagnı kaldı bu,çok yavas
Bende tam tersi.Ancak ing.ce oldugu için kullanmıyorum.. :!:
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Mesaj gönderen burak_dalkir »

valla safariyi indirdim kurdum çalıstıramadım deli oldum sildim
Kullanıcı avatarı
drog_1
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1329
Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40

Mesaj gönderen drog_1 »

burak_dalkir yazdı:valla safariyi indirdim kurdum çalıstıramadım deli oldum sildim
delilige gerek yok adminim
geçen ben çalıstırdım ama
bu defa ben de beceremedim...
Kullanıcı avatarı
mayhemious
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 648
Kayıt: 17 Kas 2007, 13:14
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen mayhemious »

ben sevmedim safariyi
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen Laneth »

Apple Safari 3.1.2

Resim

Windows XP/Vista

Size : 19 MB

Link:

Kod: Tümünü seç

http://w15.easy-share.com/1700703429.html
Or
http://rapidshare.com/files/124162527/Apple_Safari_3.1.2.rar
Kullanıcı avatarı
RealKiss
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 402
Kayıt: 15 Oca 2008, 18:01
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen RealKiss »

Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen dnzbzkn »

@realkiss tarihe bakarsan benim vermis oldugum daha önce.arama yapıp yeni sürümünü bu baslıktan devam ettirebilirdin :wink:
Kullanıcı avatarı
OneSelf
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 273
Kayıt: 30 Eyl 2007, 01:09
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen OneSelf »

Apple Safari 3.1.2

Apple, hızlı, açılır pencere engelleyicisi, görsel arama özelligi, sekme özelligi ve metin alanı ile RSS boyut degistirme özelliklerini barındıran internet gezgini Safari'nin, Mac OS X, Windows XP ve Windows Vista için yayınladıgı 3.1.2 sürümü, ücretsiz olarak indirilebilir durumda.

Link:

Kod: Tümünü seç

http://rapidshare.com/files/127819969/Safari_3.1.2Setup-_FaStBoY_.rar
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen N2O »

bu sürümde çok iyiymis safariyi her zaman sevmisimdir benim içn firefoxdan pek fazla farkı yok denenmesi gerekir...
Kullanıcı avatarı
RealKiss
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 402
Kayıt: 15 Oca 2008, 18:01
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen RealKiss »

Safari Güzel Ama Operayi Tercih Ediyorum :)
Cevapla