arkadaslar vlite(1.6)ile vistayı sadelestiricegim.benim sp1'li vistayı c ye kopyalacagım sırada resimdeki hatayı alıyorum.nasıl düzeltebilirim bu sorunu?
ayrıca dvd saglam,herhangi bir çizik veya sistemde bozukluk yok tas gibi.
En son dnzbzkn tarafından 07 Tem 2008, 21:34 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Ne tesadüf bende ayni sorunu daha biraz önce yasadim.Bilgisayarimdaki bir detayi SD karta atarken sürekli ayni hatayla karsilastim.Ama detayin saglam olduguna eminim.Defalarca denememe ragmen sonuc degismedi.Ve neden kaynaklandigini bulamadim.Fakat detayi Vista da denedim hic problem olmadan karta aktardim.
Sonra yine denedim XP pro da ayni hatayi yine aliyorum.Bende bekliyorum cevap verebilecek varsa.
tas gibiden kastım dvd yi kurdugumda (sp1 vista ultimate)hiç bir sorunla karsılasmadım.ve ilk defa kopyalama sırasında bu dvd ile sorun yasıyorum.bir yolu yokmudur?
sp1'i tekrar entegre etmekle ugrasmak istemiyorum.