Kasadan acayip sesler cikiyor
- OneSelf
- Kilobyte1

- Mesajlar: 273
- Kayıt: 30 Eyl 2007, 01:09
- cinsiyet: Erkek
Kasadan acayip sesler cikiyor
arakdaslar arada bir kasadan acayip sesler cıkıyor sanki kasa patlıyacak gibi neden olabilir fanlarda biseymi vardır
- dnzbzkn
- Megabyte2

- Mesajlar: 1071
- Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
- cinsiyet: Erkek
kasanın bahar temzilgini yapmadıysan vakti gelmis.kasa kapalı bir alanda ise acık ortama al,fanları bir güsel temizle,islemci üzerindeki macun etkisini kaybetmis olabilir islemci fazla ısınır ve fan hızlı dönerek daha fazla ses cıkarır(macunu yenile),kasa ve islemci üzerine yeni fan alsan faydasını görürsün ayrıca...
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:

