Rapidshare'de download hızı

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
mayende
Byte3
Byte3
Mesajlar: 105
Kayıt: 15 Nis 2007, 12:16

Rapidshare'de download hızı

Mesaj gönderen mayende »

arkadaslar son günlerde rapid'de download hızında azalma hisseden varmı?
Kullanıcı avatarı
AykutT
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1347
Kayıt: 15 Haz 2006, 10:51
Teşekkür edildi: 8 kez

Mesaj gönderen AykutT »

Bende hep yavas. Ücretsiz kullanıcılarda bilerek azaltıyorlar.
Kullanıcı avatarı
mayende
Byte3
Byte3
Mesajlar: 105
Kayıt: 15 Nis 2007, 12:16

Mesaj gönderen mayende »

ama ben ücretliyim, son 2 günde 100% den fazla bir düsüsüm var. internette sorun oldugunu sanmıyorum, diger download sitelerindeki süratte bir degisime yok.
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen Laneth »

Hafta sonları özellikle öglenleyin herkes bir seyler indirdigi için dogal olarak yavaslama olacaktır
Kullanıcı avatarı
mayende
Byte3
Byte3
Mesajlar: 105
Kayıt: 15 Nis 2007, 12:16

Mesaj gönderen mayende »

bekleyelim bakalım biraz daha
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen Laneth »

Kullanıcı avatarı
daddy_cool
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1272
Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen daddy_cool »

Ewet bende bir yavaslama hissettim...
Kullanıcı avatarı
AykutT
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1347
Kayıt: 15 Haz 2006, 10:51
Teşekkür edildi: 8 kez

Mesaj gönderen AykutT »

Premium kullanıcılarda bile yavassa vay rapidshare'in haline. Her zaman söylerim "rapidshare kullanmayın" diye. Ama ne yazıkki sevenler oldukça fazla. Yapacak bir sey yok.

Kolay gelsin.
Kullanıcı avatarı
editci
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1171
Kayıt: 06 Nis 2006, 16:30
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen editci »

rapidle ilgili oldupgunu sanmam. çünkü cumartesi radyo progrmaı esnasında baya bir sıkıntı vardı internette. genel olarak olabililir ama zamanla.
birde sunu ögrendim. internet genel olarak yavaslamıyor. bakım filan derken bunu bölge bölge olarak yapıyorlar. yani bizde iyi olabilri ama baska bölgede yavas olabilir. genelde bu tip çalısıyorlar.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53920
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19741 kez
Teşekkür edildi: 11969 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

benim rapidshare de azalma degil hizlanma var , Türkiyede hersey olasidir
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Mesaj gönderen Kripteks® »

bendede yavaslama yok premium kullanıyorum....
Kullanıcı avatarı
editci
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1171
Kayıt: 06 Nis 2006, 16:30
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen editci »

bende de yavaslama yok
Cevapla