Windows XP Sp3 Türkçe........... !!! Ç I K M A D I !!!
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
- daddy_cool
- Megabyte3

- Mesajlar: 1272
- Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
- cinsiyet: Erkek
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
viewtopic.php?p=147184#147184
o resme system 32 dosyasindaki tcpmon.dll ye sag tiklayip ulasabilirsin
o resme system 32 dosyasindaki tcpmon.dll ye sag tiklayip ulasabilirsin
- daddy_cool
- Megabyte3

- Mesajlar: 1272
- Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
- cinsiyet: Erkek
Adminim hızır gibisiniz.Ben Leb demeden Leblebi demissiniz bile :Dvelociraptor yazdı:viewtopic.php?p=147184#147184
o resme system 32 dosyasindaki tcpmon.dll ye sag tiklayip ulasabilirsin
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
- silvershadow
- Byte1

- Mesajlar: 41
- Kayıt: 14 Tem 2006, 02:16
- yasarcik
- Byte2

- Mesajlar: 99
- Kayıt: 28 Haz 2006, 19:11
Konuyu açan, konu hakkında ısrarlı olmaya devam ediyor. Bu nedenle simdilik ortada. Degerli admin üstadlar dahil belirttigim konulara cevap vermediler. Tekrar belirtiyorum;
Yayınlanan bu yama (RC-Release Candidate) Yayınlanmaya Aday'dır. Bunun ne anlama geldigini açıklamaya gerek var mı bilmiyorum. Hatta Microsoft tarafından bu sürüm aynen tekrar (Stand-Alone)-Stabil versiyon olarak duyurulabilir. Ama RC sürümü RC sürümüdür ve bu aynı zamanda stand-alone bir sürümün daha çıkarılacagı anlamına gelir. Benim itirazım herkesin çıkarılan bu sürümün son sürüm oldugu söylemesi. Bu kadar zor mu bu arkadaslar, "Microsoft yayınlanmaya hazır (hatta tüm islerinizi görecek) son bir test versiyonu çıkardı, isteyen alıp indirsin" demek bu kadar zor mu? İçerisinde çok az degisiklik yapılacak olsa bile, hatta son kullanıcıyı hemen hemen hiç etkilemeyek bir ekleme yapılsa bile, kullanıcı olarak bu forumu kullanan kaç kisi stand alone versiyonu çıktıgında "hayır kalsın ben RC sürümünü sevdim onunla idare edecegim" der.
Son olarak tekrar soruyorum üstadlara: Microsoft su anda ilk mesajda belirttigim makalede yer alan yama haricinde ve bu yamanın üzerine baska bir Windows XP SP3 Türkçe yama yayınlayacak mı, yayınlamayacak mı?
Baska sorum yok hakim bey. :wink:
Yayınlanan bu yama (RC-Release Candidate) Yayınlanmaya Aday'dır. Bunun ne anlama geldigini açıklamaya gerek var mı bilmiyorum. Hatta Microsoft tarafından bu sürüm aynen tekrar (Stand-Alone)-Stabil versiyon olarak duyurulabilir. Ama RC sürümü RC sürümüdür ve bu aynı zamanda stand-alone bir sürümün daha çıkarılacagı anlamına gelir. Benim itirazım herkesin çıkarılan bu sürümün son sürüm oldugu söylemesi. Bu kadar zor mu bu arkadaslar, "Microsoft yayınlanmaya hazır (hatta tüm islerinizi görecek) son bir test versiyonu çıkardı, isteyen alıp indirsin" demek bu kadar zor mu? İçerisinde çok az degisiklik yapılacak olsa bile, hatta son kullanıcıyı hemen hemen hiç etkilemeyek bir ekleme yapılsa bile, kullanıcı olarak bu forumu kullanan kaç kisi stand alone versiyonu çıktıgında "hayır kalsın ben RC sürümünü sevdim onunla idare edecegim" der.
Son olarak tekrar soruyorum üstadlara: Microsoft su anda ilk mesajda belirttigim makalede yer alan yama haricinde ve bu yamanın üzerine baska bir Windows XP SP3 Türkçe yama yayınlayacak mı, yayınlamayacak mı?
Baska sorum yok hakim bey. :wink:
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
http://news.softpedia.com/news/Download ... 4701.shtml
üstteki yazida RC demiyor Final diyor , ve Microsoftta bunu önce final olarak duyurdu ,
http://forums.microsoft.com/TechNet/Sho ... ID=3214173 (21 nisanda)
ondan sonra su perakendeci hatasi cikinca yan cizdi , ve tek düzeltecekleri de o hata , hatta bundan önceki Rc de Pc yi sag tikladigimizda orada version numarasi yazarken bunda yazmiyor , cünkü Final di , benim icin haala final , beni perakendeci yamasi ilgilendirmiyor , ki bunu dünde yazmistim. Sonuc nedir:
1. Micorsoft final diye 5512 yi duyurdu
2. vazgecti
3. Hickimse konu hakkinda bilgilendirilmedi
4. Son durum nedir kendileri de bilmiyorlar , ve baazi söylentiler sadece ek bir yama ile bu perakendeci sorununu cözecekleri yönünde (yani final final kalacak) ama sadece bir söylentidir
5. final sürümünü erken cikardiklarini kabul ediyorlar:
http://forums.microsoft.com/technet/sho ... 0&pageid=0
üstteki yazida RC demiyor Final diyor , ve Microsoftta bunu önce final olarak duyurdu ,
http://forums.microsoft.com/TechNet/Sho ... ID=3214173 (21 nisanda)
ondan sonra su perakendeci hatasi cikinca yan cizdi , ve tek düzeltecekleri de o hata , hatta bundan önceki Rc de Pc yi sag tikladigimizda orada version numarasi yazarken bunda yazmiyor , cünkü Final di , benim icin haala final , beni perakendeci yamasi ilgilendirmiyor , ki bunu dünde yazmistim. Sonuc nedir:
1. Micorsoft final diye 5512 yi duyurdu
2. vazgecti
3. Hickimse konu hakkinda bilgilendirilmedi
4. Son durum nedir kendileri de bilmiyorlar , ve baazi söylentiler sadece ek bir yama ile bu perakendeci sorununu cözecekleri yönünde (yani final final kalacak) ama sadece bir söylentidir
5. final sürümünü erken cikardiklarini kabul ediyorlar:
http://forums.microsoft.com/technet/sho ... 0&pageid=0
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
- yasarcik
- Byte2

- Mesajlar: 99
- Kayıt: 28 Haz 2006, 19:11
O zaman bütün sorular karsısında hemfikiriz sanıyorum. Çünkü çırpındıgım konu zaten stabil Türkçe yama çıkmadıgı yönündeydi ve bunu herkesin anlaması içindi. Tesekkür ediyorum...
Son bir not; Türkiye'deki ciddi download sitesi olan inndir.com bu konuyu açık bir sekilde kullanıcılarına duyurmus. Buradaki ifade aynen sudur.
Önemli Not: Yayınladıgımız bu sürüm Son Final Sürümü degildir Microsoft tarafından verilen RTM sürümlerinin en sonuncusudur. Çıkmasını bekledigimiz Final sürümü; eski sistem hataları ve güncelleme testleri için ertelenmis olup, kısa süre içinde hazırlanacagı açıklanmıstır. Burada yayınladıgımız Deneme olan 5512 sürümünün Final uzantılı versiyonudur.
Tanık sizin :wink:
Son bir not; Türkiye'deki ciddi download sitesi olan inndir.com bu konuyu açık bir sekilde kullanıcılarına duyurmus. Buradaki ifade aynen sudur.
Önemli Not: Yayınladıgımız bu sürüm Son Final Sürümü degildir Microsoft tarafından verilen RTM sürümlerinin en sonuncusudur. Çıkmasını bekledigimiz Final sürümü; eski sistem hataları ve güncelleme testleri için ertelenmis olup, kısa süre içinde hazırlanacagı açıklanmıstır. Burada yayınladıgımız Deneme olan 5512 sürümünün Final uzantılı versiyonudur.
Tanık sizin :wink:


