Windows XP Sp3 Türkçe........... !!! Ç I K M A D I !!!

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

önemli olan 2. resim idi arkadaslar
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen uçs »

Oraya nasıl ulasabilicem.. :?:
Kullanıcı avatarı
daddy_cool
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1272
Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen daddy_cool »

Adminim ben aldım dediginiz gibi görüntü ve foruma verdim.Linkini de burda birkaç mesaj öncesinde verdim.
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen uçs »

daddy_cool yazdı:Adminim ben aldım dediginiz gibi görüntü ve foruma verdim.Linkini de burda birkaç mesaj öncesinde verdim.
Verdigin resmi gördümde,o pencereye nasıl ulasıcam.. :?:
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

viewtopic.php?p=147184#147184
o resme system 32 dosyasindaki tcpmon.dll ye sag tiklayip ulasabilirsin
Kullanıcı avatarı
daddy_cool
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1272
Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen daddy_cool »

velociraptor yazdı:viewtopic.php?p=147184#147184
o resme system 32 dosyasindaki tcpmon.dll ye sag tiklayip ulasabilirsin
Adminim hızır gibisiniz.Ben Leb demeden Leblebi demissiniz bile :D
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen uçs »

Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

Budur abi ingilizcesininde Türkcesinin de Son cikani bu , o perakendeci düzeltmesi beni ilgilendirmiyor (hani düzelteceklerya)
Kullanıcı avatarı
silvershadow
Byte1
Byte1
Mesajlar: 41
Kayıt: 14 Tem 2006, 02:16

Mesaj gönderen silvershadow »

konuyu açan özürmü dileyecek simdi? :)
Kullanıcı avatarı
yasarcik
Byte2
Byte2
Mesajlar: 99
Kayıt: 28 Haz 2006, 19:11

Mesaj gönderen yasarcik »

Konuyu açan, konu hakkında ısrarlı olmaya devam ediyor. Bu nedenle simdilik ortada. Degerli admin üstadlar dahil belirttigim konulara cevap vermediler. Tekrar belirtiyorum;

Yayınlanan bu yama (RC-Release Candidate) Yayınlanmaya Aday'dır. Bunun ne anlama geldigini açıklamaya gerek var mı bilmiyorum. Hatta Microsoft tarafından bu sürüm aynen tekrar (Stand-Alone)-Stabil versiyon olarak duyurulabilir. Ama RC sürümü RC sürümüdür ve bu aynı zamanda stand-alone bir sürümün daha çıkarılacagı anlamına gelir. Benim itirazım herkesin çıkarılan bu sürümün son sürüm oldugu söylemesi. Bu kadar zor mu bu arkadaslar, "Microsoft yayınlanmaya hazır (hatta tüm islerinizi görecek) son bir test versiyonu çıkardı, isteyen alıp indirsin" demek bu kadar zor mu? İçerisinde çok az degisiklik yapılacak olsa bile, hatta son kullanıcıyı hemen hemen hiç etkilemeyek bir ekleme yapılsa bile, kullanıcı olarak bu forumu kullanan kaç kisi stand alone versiyonu çıktıgında "hayır kalsın ben RC sürümünü sevdim onunla idare edecegim" der.

Son olarak tekrar soruyorum üstadlara: Microsoft su anda ilk mesajda belirttigim makalede yer alan yama haricinde ve bu yamanın üzerine baska bir Windows XP SP3 Türkçe yama yayınlayacak mı, yayınlamayacak mı?

Baska sorum yok hakim bey. :wink:
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

http://news.softpedia.com/news/Download ... 4701.shtml
üstteki yazida RC demiyor Final diyor , ve Microsoftta bunu önce final olarak duyurdu ,
http://forums.microsoft.com/TechNet/Sho ... ID=3214173 (21 nisanda)
ondan sonra su perakendeci hatasi cikinca yan cizdi , ve tek düzeltecekleri de o hata , hatta bundan önceki Rc de Pc yi sag tikladigimizda orada version numarasi yazarken bunda yazmiyor , cünkü Final di , benim icin haala final , beni perakendeci yamasi ilgilendirmiyor , ki bunu dünde yazmistim. Sonuc nedir:
1. Micorsoft final diye 5512 yi duyurdu
2. vazgecti
3. Hickimse konu hakkinda bilgilendirilmedi
4. Son durum nedir kendileri de bilmiyorlar , ve baazi söylentiler sadece ek bir yama ile bu perakendeci sorununu cözecekleri yönünde (yani final final kalacak) ama sadece bir söylentidir
5. final sürümünü erken cikardiklarini kabul ediyorlar:
http://forums.microsoft.com/technet/sho ... 0&pageid=0
Kullanıcı avatarı
yasarcik
Byte2
Byte2
Mesajlar: 99
Kayıt: 28 Haz 2006, 19:11

Mesaj gönderen yasarcik »

Sayın adminim, Konuyu uzatmak istemiyorum ama bahis konusu linklerde yer alan yamalar Türkçe için de geçerli midir?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

Valla beni Dünya ilgilendiriyor , Türkcesi zaaten aylarca geriden gelir , ben evrensel konusuyorum (saka bir yana , Bunlarin Türkce sp3 icin gecerliligi hakkinda en kücük bir fikrim yok)
Kullanıcı avatarı
yasarcik
Byte2
Byte2
Mesajlar: 99
Kayıt: 28 Haz 2006, 19:11

Mesaj gönderen yasarcik »

O zaman bütün sorular karsısında hemfikiriz sanıyorum. Çünkü çırpındıgım konu zaten stabil Türkçe yama çıkmadıgı yönündeydi ve bunu herkesin anlaması içindi. Tesekkür ediyorum...

Son bir not; Türkiye'deki ciddi download sitesi olan inndir.com bu konuyu açık bir sekilde kullanıcılarına duyurmus. Buradaki ifade aynen sudur.

Önemli Not: Yayınladıgımız bu sürüm Son Final Sürümü degildir Microsoft tarafından verilen RTM sürümlerinin en sonuncusudur. Çıkmasını bekledigimiz Final sürümü; eski sistem hataları ve güncelleme testleri için ertelenmis olup, kısa süre içinde hazırlanacagı açıklanmıstır. Burada yayınladıgımız Deneme olan 5512 sürümünün Final uzantılı versiyonudur.

Tanık sizin :wink:
Cevapla