xp de de vista daki gibi baslat menüsü saydam olabiliyormu
- OneSelf
- Kilobyte1

- Mesajlar: 273
- Kayıt: 30 Eyl 2007, 01:09
- cinsiyet: Erkek
xp de de vista daki gibi baslat menüsü saydam olabiliyormu
xp de de vista daki gibi baslat menüsü saydam olabiliyormu oyle birsey varmı yardım edermisinz ?
tesekkürler..
tesekkürler..
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53908
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19715 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
bu konuda degisik yazilimlar mevcut
1.fast Aero
Download:
2.Vystal
Anasayfasi
Download:
3.Vista Transformation pack
anasayfasi:
Download:
4.TrueTransparency
Anasayfasi:
Download:
1.fast Aero
Download:
Kod: Tümünü seç
http://rapidshare.com/files/108522438/FastAero0700build.rarAnasayfasi
Kod: Tümünü seç
http://www.vystal.de.vu/Kod: Tümünü seç
http://rapidshare.com/files/108519754/Vystal.zipanasayfasi:
Kod: Tümünü seç
http://www.windowsxlive.net/?page_id=15Kod: Tümünü seç
http://rapidshare.com/files/73249318/vtp8.rar4.TrueTransparency
Anasayfasi:
Kod: Tümünü seç
http://www.crystalxp.net/galerie/en.id.5139-truetransparency-lefreut-explorer-tools.htmKod: Tümünü seç
http://www.crystalxp.net/dl/en.gal.5139.html- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53908
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19715 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53908
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19715 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez



