Win Xp Cdsi Oluşturma..?

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
RealKiss
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 402
Kayıt: 15 Oca 2008, 18:01
cinsiyet: Erkek

Win Xp Cdsi Oluşturma..?

Mesaj gönderen RealKiss »

Arkadaslar Bilgisayarıma Bi Ara Xp Cdsini Kopyalamıstım.. simdi Tekrar Onu Cd ye Çekmek İstiyorum.. Ama Veri Diski Yapınca Bootta Görmüyo.. Sadece Autorun Olarak Çalsıyor.. Baslangıç Diski Olarak Yazdırıorum Ama Bir Türlü "Cd'den Ön Yükleme Yapmak İçin Lütfen Bir Tusa Basınız" Yazısını Getiremiyorum.. CD Rom 1. Donanımda.. Hazır Xp Cdsi Takınca oluyor.. Nasıl Yazdırabilirim..?
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen N2O »

Bootable disk olusturunca olması gerek. olmazsa nlite progarmıyla hiçbirsey eklemeden yapabilirisn.
Kullanıcı avatarı
RealKiss
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 402
Kayıt: 15 Oca 2008, 18:01
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen RealKiss »

nlite yi kurdum yaptim ama cd ye yazdırınca olmuyor :(
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53908
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19715 kez
Teşekkür edildi: 11959 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

https://www.sordum.net/news/news.php?a=534
adim 3 Boot sektor dan sonrasini uygulayin
Cevapla