Win Xp Cdsi Oluşturma..?
- RealKiss
- Kilobyte3

- Mesajlar: 402
- Kayıt: 15 Oca 2008, 18:01
- cinsiyet: Erkek
Win Xp Cdsi Oluşturma..?
Arkadaslar Bilgisayarıma Bi Ara Xp Cdsini Kopyalamıstım.. simdi Tekrar Onu Cd ye Çekmek İstiyorum.. Ama Veri Diski Yapınca Bootta Görmüyo.. Sadece Autorun Olarak Çalsıyor.. Baslangıç Diski Olarak Yazdırıorum Ama Bir Türlü "Cd'den Ön Yükleme Yapmak İçin Lütfen Bir Tusa Basınız" Yazısını Getiremiyorum.. CD Rom 1. Donanımda.. Hazır Xp Cdsi Takınca oluyor.. Nasıl Yazdırabilirim..?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53908
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19715 kez
- Teşekkür edildi: 11959 kez

