xp açılmıyor
-
m.engin
- Byte4

- Mesajlar: 189
- Kayıt: 27 Şub 2007, 20:16
xp açılmıyor
açılısta hos geldiniz yazısı geldikten biraz sonra oturum kapanıyor yazısı çıkıyor öylece kalıyor güvenli kipte açmak istedim aynı sekilde oda açılmadı baska hangi yolları deneyebilirim
- Laneth
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1879
- Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
- cinsiyet: Erkek
- Laneth
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1879
- Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
- cinsiyet: Erkek
- Laneth
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1879
- Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
- cinsiyet: Erkek
