selam arkadaslar ben 1 hafta evvel 4gb kotalı internet aldım ama 1 hafta da 2.385gb oldu sadece günlük internet kulllanıyorum yaklasık 10 saat..(yalnız surfe)
neden bu kadar download yapıyo anlamadım...yardımcı olursanız sevinirim.
ADSL ..TTNET
- Laneth
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1879
- Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
- cinsiyet: Erkek
yotube vb gibi sitelerde çok vidyo seyredersen kotanı sisirir de; ADSL'i bir hafta önce baglattım dedin ben abone oldugumda ilk 2 ay bedava kampanyası ile olmustum
mevcut kampanya'ya göre ya 2 ay veya 3 ay ADSL tarifen bedava olmalı
ayrıntılı bilgi için
http://www.ttnet.net.tr/218.aspx
mevcut kampanya'ya göre ya 2 ay veya 3 ay ADSL tarifen bedava olmalı
ayrıntılı bilgi için
http://www.ttnet.net.tr/218.aspx

