programsız keyloggerdan kurtulma

PC güvenliği konusundaki bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

programsız keyloggerdan kurtulma

Mesaj gönderen Laneth »

Evet arkadarslar ilk önce pc nizde keylogger olup olmadıgını nasıl anlarız bunu acılıyorum:
CTRL+ALT+DELETE Ye Basın ve Oradan islermere gelin Orda services.exe wardır bunun yanında SYSTEM yazması lazım
Eger SYSTEM degilde yanında Kullanıcı ismi yazarsa Örn: ADMİN gibi
Anlayın ki pc dinzde keylogger war !

Keylogger dan kurtulma:
1.ilk önce Baslat/Çalıstır/msconfig Bunu yazın Ordan Baslangıca GElin ve Bütün islemleri Devre dısı Bırak De Sonra pc nizi yeniden baslatın
2.Bilgisayarım/C/windows/system e gelin ORdaki services.exe i silin
3.Sonra yine Calıstır/msconfig a girin Tekrar baslangıc bütün islemleri Uygulaya tıklayın Ve pc nizi yeniden baslatın Ve artık Keylogger dan kurtuldunuz!...
İsterseniz CTRL+ALT+DELETE ye gir islemlere gel services.exe in yanına bakın Yanında SYSTEM yazar.

alıntıdır
Cevapla